20.11.2017, 21:03 UTC
Akurat to nie jest dużą niespodzianką. Pomimo tego, że pilotem wyścigowym jestem tak na poziomie klasy C, to udało mi się uzyskać naprawdę, jak na moje umiejętności, niezły wynik. Głównie dzięki temu, że podszedłem w podobny sposób do kwestii tankowania. Co prawda mój "ręczny komputer pokładowy" nie wyznaczył aż tak optymalnej trasy, to i tak udało mi się zaoszczędzić w jednym miejscu więcej - komputer pokazał, że nie zrobię ostatniego jumpa, ale się mylił, na oparach, ale skoczyłem. Myślę, że jak Frontier popracuje jeszcze trochę nad algorytmem wyliczania trasy - głównie chodzi o tę kwestię - ciężar statku zmienia się po drodze w trakcie utraty paliwa (to @Fenyl pisał, że w trakcie eksploracji wyznacza trasę na nowo po każdym skoku?), jeżeli to wezmą pod uwagę w obliczeniach, to takie karkołomne kalkulacje przestaną być potrzebne.
Ale i tak fajny tekst, pokazuje ciekawy sposób kalkulowania możliwości statku. Jedna rzecz mnie niepokoi - ten tekst o fuel scoop - to chyba nie jest dozwolony moduł?
Ale i tak fajny tekst, pokazuje ciekawy sposób kalkulowania możliwości statku. Jedna rzecz mnie niepokoi - ten tekst o fuel scoop - to chyba nie jest dozwolony moduł?

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)