15.06.2017, 20:12 UTC
No właśnie tego typu rozwiązanie psuje immersje. "Konwój" (dana misja) powinien być jeden i basta, doleci albo zostanie złupiony przez piratów. A nie że każdy gracz ma swój własny "konwój" Od misji dla każdego i w każdej chwili są CG. Wszechświat w ED jest ogromny misji bez liku więc każdy by znalazł taką dla siebie. A taki "żywy" konwój NPC by dawał większe odczucie brania udziału w czymś prawdziwym. Tylko do tego to raczej architektura klient-serwer.
Ale wyobraźcie sobie konwój na wzór hiszpańskich flot ze skarbami szukających osłony. Zapisujesz się jako obrońca w ostatniej chwili otrzymujesz trasę przelotu i walczysz zaciekle aby towar dotarł do miejsca przeznaczenia, atakowany przez NPC i innych graczy. A z drugiej strony piraci chcący złupić taki transport.... ech znowu się rozmarzyłem.
Ale wyobraźcie sobie konwój na wzór hiszpańskich flot ze skarbami szukających osłony. Zapisujesz się jako obrońca w ostatniej chwili otrzymujesz trasę przelotu i walczysz zaciekle aby towar dotarł do miejsca przeznaczenia, atakowany przez NPC i innych graczy. A z drugiej strony piraci chcący złupić taki transport.... ech znowu się rozmarzyłem.

.png)