07.06.2017, 08:04 UTC
Na pewno by nic nie musiał ręcznie robić. Często nie zauważamy, że supportowi po prostu chodzi o to, żebyś rozwiązać Twój problem tak, żebyś był zadowolony, więc tu jak mieli pretekst, żeby Ci oddać bo ewidentnie był jakiś bug to Ci oddali, koszt wykupu statku to w zasadzie zawsze oddają, nic ich to nie kosztuje w końcu 
Ja z supportem Frontiera mam zawsze dobre wspomnienia, ale też nie oczekuję cudów, co mogą to zrobią, nigdy nie czułem się olewany, a kilka tiketów już wysyłałem.
Wracając do OP, Arnul, nie natknąłeś się na jakieś świecące giganty w swoich podróżach? Właśnie zbieram listę już znalezionych..

Ja z supportem Frontiera mam zawsze dobre wspomnienia, ale też nie oczekuję cudów, co mogą to zrobią, nigdy nie czułem się olewany, a kilka tiketów już wysyłałem.
Wracając do OP, Arnul, nie natknąłeś się na jakieś świecące giganty w swoich podróżach? Właśnie zbieram listę już znalezionych..

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)