Ta gra jest za darmo, jeszcze nie próbowałem bo mało czasu. System poruszania wygląda mocno eksperymentalnie, więc zobaczymy.
Co do room scale na oculusie, mam dwa czujniki z przodu, problem istnieje jak na przykład jestem obrócony do nich tyłem i trzymam ręce na wysokości gogli, więc zasłaniam nimi kontrolery i potrafi się zgubić. Zauważam na razie tylko w QuiVR gdzie jak strzelasz z łuku to tak właśnie masz ręce i muszę się obracać.
Więc tak jak kiedyś pisałem, Vive ma dużo lepsze room scale, a my mamy dużo lepsze kontrolery, przydał by się system łączący zalety obu, zapewne kolejne wersje obu gogli będą to miały, jak się napaliliśmy to mamy za swoje
Co do room scale na oculusie, mam dwa czujniki z przodu, problem istnieje jak na przykład jestem obrócony do nich tyłem i trzymam ręce na wysokości gogli, więc zasłaniam nimi kontrolery i potrafi się zgubić. Zauważam na razie tylko w QuiVR gdzie jak strzelasz z łuku to tak właśnie masz ręce i muszę się obracać.
Więc tak jak kiedyś pisałem, Vive ma dużo lepsze room scale, a my mamy dużo lepsze kontrolery, przydał by się system łączący zalety obu, zapewne kolejne wersje obu gogli będą to miały, jak się napaliliśmy to mamy za swoje

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)