05.02.2016, 13:05 UTC
(05.02.2016, 12:42 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): O, jest i odpowiedź:
Cytat:Witamy
Trwał atak ddos, gwarantowana dostępność usługi jest utrzymana.
Zgodnie z ofertą usługa typu premium przeznaczona jest dla klientów prywatnych oraz nie wymagających.
Pozdrawiamy
--
Dział Obsługi Klienta
e-mail: 24h/dobę
tel. +48.12 350 20 01
pon-pt. 10:00 - 17:00
Żadnego "przepraszamy" nawet... masakra.
Na linie telefoniczne też trwał DDOS?
A za co mają przepraszać - przecież to nie jest od nich zależne, ataki DOS należy traktować w zakresie klęsk żywiołowych raczej... właściwie nie ma przed nimi obrony... pewnie Twoje konto wylądowało na serwerze gdzie inny Klient (którego atak dotyczył) miał swoje zasoby (w końcu to współdzielone serwery) i wówczas obrywa sie pozostałym...
...zwykle też ludziska w czasie awarii masowo nękają linie telefoniczną - co odciąga BOK i administracje od właściwego zadania związanego z awarią lub np. atakiem DOS
...dostawca gwarantuje w skali roku dostępność usługi tzw. SLA na jakimś poziomie tz. że przez x godzin w roku usługa może nie być dostępna - jeżeli ten parametr został przekroczony to masz tu duże pole do popisu włącznie ze zwrotem poniesionych kosztów...
...możesz zaproponować dostawcy by przeniósł Twoje konto na inny serwer, gdzie niema takiego nasilenia atakami DOS - to może być najszybsze i najwygodniejsze rozwiązanie dla obu stron...

