05.02.2016, 12:54 UTC
(05.02.2016, 12:40 UTC)Krutek napisał(a):(05.02.2016, 12:25 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z tą firmą lub w ogóle ze staraniem się o zwrot pieniędzy za niedostarczanie reklamowanej usługi tego typu w Polsce, to proszę o jakieś informacje, porady itp.
Od 13 lat mieszam poza granicami kraju i nie mam doświadczenia w takich sprawach w Polsce, a podejrzewam że w każdym kraju są inne standardy jeśli chodzi o takie rzeczy.
Obawiam się, że porywasz się z motyką na słońce.
Na ile podpisałeś umowę?
@Mathias to są usługi współdzielone, więc przyczyn może być wiele... sprawdź, czy czasem jakieś limity nie są przekraczane w ramach konta, zwykle forum mocno mielą bazą danych... choć z drugiej strony wątpię byśmy generowali jakieś większe obciążenie, przy takiej niewielkiej ilości osób i wątków... nie ma sensu domagać się zwrotu kosztów (choć jak sądzę jakby się uprzeć to Adrian raczej zwróci kasę Klientowi dla choćby dobrego PR i zadowolenia Klienta)...
...za przyzwoity hosting trzeba zwykle zapłacić 300 zł rocznie... @Mathias zagadaj na PRV - w razie czego mogę ze swojej strony jakieś zasoby przeznaczyć na cele społeczności Husarów (moja firma świadczy usługi serwerowe m.in. dla banków) lub doradzić nad wybrem innego dostawcy i pomóc w migracji - wogóle jak coś potrzebne jest w związku z aplikacjami webowymi, programowaniem itp. to proszę pisać do mnie na PRV.
