02.01.2017, 12:43 UTC
Linie między pikselami i ich wielkość dla mnie nie są żadnym specjalnym problemem, jak jest soft napisany pod VR to ten efekt jest zminimalizowany i nie rzuca się w oczy (wszelkie dywany czy firanki, rzeczy z takich materiałów dla mnie wyglądają idealnie). Superhot VR, Climb, wyświetlacz ma znaczenie bardzo drugorzędne.
Problem jest z Elitą bo to nie jest gra napisana pod VR i na siłę wepchnięta w ramki, więc jest bardzo dużo elementów tekstowych które trzeba ogarniać cały czas, do takich gier będzie potrzebny dużo lepszy sprzęt, żeby było lepiej (ale nie dobrze, dla mnie jak gra nie jest napisana pod VR to nigdy nie będzie napradę dobrze). Są elementy świetne, jak sobie latam Courierem obróconym do góry nogami nad planetą i przez górę kokpitu wypatruję gejzerów to jest jedne z najlepszych wrażeń w tej grze.
Problem jest z Elitą bo to nie jest gra napisana pod VR i na siłę wepchnięta w ramki, więc jest bardzo dużo elementów tekstowych które trzeba ogarniać cały czas, do takich gier będzie potrzebny dużo lepszy sprzęt, żeby było lepiej (ale nie dobrze, dla mnie jak gra nie jest napisana pod VR to nigdy nie będzie napradę dobrze). Są elementy świetne, jak sobie latam Courierem obróconym do góry nogami nad planetą i przez górę kokpitu wypatruję gejzerów to jest jedne z najlepszych wrażeń w tej grze.

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)