28.12.2016, 20:48 UTC
A ja tak jeszcze dodam, biorąc pod uwagę aspekt finansowy VR, to bym na pewno polecał poczekać na następną wersję, ta jest wybitnie dla forsiastych zapaleńców, którzy mogą wydać taką kasę na gadżet 
Ja trwam przy swoim poglądzie, że za 2 lata będą kolejne wersje, lepszy wyświetlacz, bardziej dopracowane kontrolery i będzie dużo dużo więcej porządnie zrobionego softu, zbierając to wszystko do kupy to jak ktoś się waha to zdecydowanie bym poczekał do końca 2017 z decyzją, nie sądzę, że się cokolwiek wygrywa kupując już teraz
Z drugiej strony forsiaści zapaleńcy sami dobrze wiedzą na co chcą wydać kasę, więc im moje opinie niepotrzebne
Odpaliliśmy z Goliatem QuiVR, zobaczenie drugiej osoby w pokoju, kiedy widzisz jak się rusza.. kolejny magiczny moment (ale po 10 minutach przestaliśmy grać, gra jeszcze niedorobiona - kwintesencja VR, na początku wielka magia a potem realia dopadają
)

Ja trwam przy swoim poglądzie, że za 2 lata będą kolejne wersje, lepszy wyświetlacz, bardziej dopracowane kontrolery i będzie dużo dużo więcej porządnie zrobionego softu, zbierając to wszystko do kupy to jak ktoś się waha to zdecydowanie bym poczekał do końca 2017 z decyzją, nie sądzę, że się cokolwiek wygrywa kupując już teraz

Z drugiej strony forsiaści zapaleńcy sami dobrze wiedzą na co chcą wydać kasę, więc im moje opinie niepotrzebne

Odpaliliśmy z Goliatem QuiVR, zobaczenie drugiej osoby w pokoju, kiedy widzisz jak się rusza.. kolejny magiczny moment (ale po 10 minutach przestaliśmy grać, gra jeszcze niedorobiona - kwintesencja VR, na początku wielka magia a potem realia dopadają
)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)