16.11.2016, 14:03 UTC
Ja te momenty odebrałem zupełnie inaczej. Założyłem (i często tak zakładam), że w dobrym utworze (filmie, książce, grze) nic nie dzieje się bez przyczyny i zgodnie ze starą zasadą, że jeżeli w jakiejś scenie pojawia się wisząca na ścianie strzelba, to później ta strzelba musi wystrzelić. Jak gra zaserwowała mi moment, w którym mogę lub nie porzucać się z Ciri śnieżkami, to od razu stało się dla mnie oczywiste, że będzie to miało później pewne konsekwencje
Ani razu, przy pierwszym podejściu do gry, nie miałem wątpliwości, które momenty są kluczowe dla finału, mimo, że nie zostały tak ostentacyjnie podane jak w zachodnich produkcjach, gdzie (jak w np. w Mass Effect) kluczowe linie dialogowe są zaznaczone innym kolorem
Ani razu, przy pierwszym podejściu do gry, nie miałem wątpliwości, które momenty są kluczowe dla finału, mimo, że nie zostały tak ostentacyjnie podane jak w zachodnich produkcjach, gdzie (jak w np. w Mass Effect) kluczowe linie dialogowe są zaznaczone innym kolorem
Star Citizen kod referencyjny: STAR-7T7J-3QFX
YT: Obywatel Yautja - YouTube
YT: Obywatel Yautja - YouTube

.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)