10.11.2016, 07:09 UTC
(09.11.2016, 20:00 UTC)Baton napisał(a):(09.11.2016, 16:42 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Aktualnie czekam na odpowiedź z Amazona, rok jeszcze nie minął. Jak ich znam, to oddadzą kasę, albo nowego joya
A jak Amazon to nie ma problemu, nie wiem czemu czekasz, mnie w 10 minut wysyłali nowy joy. Piszesz, że już się kontaktowałeś z producentem i potwierdził, że trzeba wymienić, ale skoro kupiłeś od Amazona to chcesz, żeby oni się tym zajęli. U mnie działa za każdym razem.
(09.11.2016, 16:51 UTC)Qasz napisał(a): Przypominam, ze jestesmy jeszcze w EU i gwarancja 2 letnia unijna obowiazuje.
Jakiś link do opisu tego, bo ja do tej pory widziałem że gwarancja jest absolutnie dobrowolna zależna od sprzedawcy, może jej w ogóle nie dać, natomiast klient jest chroniony przed wadami wrodzonymi przez ileś lat.
Nie jest dobrowolna http://europa.eu/youreurope/citizens/con...dex_en.htm


