27.10.2016, 03:13 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.10.2016, 10:04 UTC przez Fenyl de Lechia.)
(06.10.2016, 20:51 UTC)Adix napisał(a): @Xeonary: Dokładnie jak wspomniał Yata. Już aktualnie masz możliwość gry z bardzo wysoką rozdziałką za pomocą SS ale problem w tym, że nie ma obecnie tak mocnych sprzętów, które by to uciągneły w 90fpsach.
Obraz w goglach po wymaksowaniu obecnie dostępnych ustawień (beta5) jest jak żyleta zarówno pod względem szczegółowości, jakości oraz czytelności ale póki co nawet przy najmocniejszych konfigach obejrzysz z tego tylko pokaz slajdów (u mnie 30fps).
Jakbyś nie wiedział co masz na głowie to można się pokusić o złudzenie następnej generacji Vive. Wniosek - już obecna generacja VR ma dość duże możliwości ale upłynie jeszcze trochę czasu zanim sprzęt rozwinie się do punktu w którym będzie w stanie wyświetlać płynnie supersamplowane obrazy.
Nie ma co czekać na przełom rzędu 2k/4k na oko bo nastąpi to prawdopodobnie dopiero za 2-4 lata a w tym czasie całkowicie bezstresowo i z pełną satysfakcją możesz doświadczać świata VR w stopniu jaki jest już dostępny i jest zupełnie wystarczający jak na start tej technologii.
PS.
Jeśli jesteś z kolei z okolic Wawy, to zapraszam do siebie na teścik Vive.
PS2.
@Yata: CoverVR doszedł?
To chyba ja sie do ciebie przejdę bo mam vive w zestawie z 970 i od 3 miesięcy położyłem je na PC i gram na monitorze bo po prostu w goglach nic nie widzę. Musze sie wpatrywać w tekst za to widzę doskonale matryce wyświetlacza. A kupowanie 1070 aby znów sie zawieść jakoś mi nie podchodzi.
![[Obrazek: ksMw3tO.png]](http://i.imgur.com/ksMw3tO.png)


