07.10.2016, 00:14 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.10.2016, 00:22 UTC przez Yata_PL.)
(06.10.2016, 20:51 UTC)Adix napisał(a): @Xeonary: Dokładnie jak wspomniał Yata. Już aktualnie masz możliwość gry z bardzo wysoką rozdziałką za pomocą SS ale problem w tym, że nie ma obecnie tak mocnych sprzętów, które by to uciągneły w 90fpsach.cover jest juz w PL , mozliwe ze jutro będzie o ile go nie rozprują na cle
Obraz w goglach po wymaksowaniu obecnie dostępnych ustawień (beta5) jest jak żyleta zarówno pod względem szczegółowości, jakości oraz czytelności ale póki co nawet przy najmocniejszych konfigach obejrzysz z tego tylko pokaz slajdów (u mnie 30fps).
Jakbyś nie wiedział co masz na głowie to można się pokusić o złudzenie następnej generacji Vive. Wniosek - już obecna generacja VR ma dość duże możliwości ale upłynie jeszcze trochę czasu zanim sprzęt rozwinie się do punktu w którym będzie w stanie wyświetlać płynnie supersamplowane obrazy.
Nie ma co czekać na przełom rzędu 2k/4k na oko bo nastąpi to prawdopodobnie dopiero za 2-4 lata a w tym czasie całkowicie bezstresowo i z pełną satysfakcją możesz doświadczać świata VR w stopniu jaki jest już dostępny i jest zupełnie wystarczający jak na start tej technologii.
PS.
Jeśli jesteś z kolei z okolic Wawy, to zapraszam do siebie na teścik Vive.
PS2.
@Yata: CoverVR doszedł?

jestem nieco sceptyczny w kwestii 2-4 lat , trzeba tez powiedziec elita graficznie idzie do przodu bo przystosowuja ja do nowych kart co rodzi problem dla plynnosci w VR..
(06.10.2016, 21:31 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Ależ kusicie
Mam odłożone 250 funciaków... Jeszcze 500!
wracaj do PL tutaj dostaniesz 500+
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
At least I was born in time to do it in VR.


