14.12.2022, 10:12 UTC
(14.12.2022, 06:20 UTC)Sharevok napisał(a): Udało się myślę ogarnąć podstawowe, a zarazem najważniejsze aspekty górnictwa.
Na ostatnim kursie udało mi się wypchać ładownie na full i sprzedać z zyskiem ponad 22 milionów. Miałem początkowo faila bo wskoczyłem co prawda w hotspota platyny ale w zwykłym metal ringu, a nie metal rich.
Zeskanowałem kilka skałek, ale ze względu na biedę to przeskoczyłem na hotspot platyny na metal rich, a tam już skałki 33%, 40% i 50%. Kilka było biednych, ale ładownie udało się zapchać. (jest jakaś opcja na skanowanie skałek żeby nie marnować tyle limpetów ,czy niestety tego się nie przeskoczy i trzeba każdą skanować ?)
Zakupiłem sobie DSS i na podstawie jego odczytów wskakuje w pierścień.
Jedna rzecz mnie zastanawia bo pojawiło mi się to tylko raz wczoraj i za bardzo nawet nie wiem w jaki sposób to "odpaliłem". Mianowicie po zeskanowaniu asteroidy pojawiły mi się bezpośrednio na niej punkty jakby koncentracji surowców które mogłem zaznaczyć jako target, ale nic konkretnego nie dawało celowanie w nie laserami.
Jak napisałem zdarzyło mi się to tylko raz, a później już jak wydobywałem to nie pojawiało mi się to.
Tak więc skoro już wiem mniej więcej jak, wiem mniej więcej gdzie i rozpoczyna się żmudny, aczkolwiek przyjemny grind kredytów zwracam się do was z zapytaniem, czy posiadacie jakiś przyjemny build na Pythona z opcją strzelania do piratów którzy czyhają na skarby mojej ładowni ?
O7 !
Trafiłeś na skałę z deep core mining - wyższa szkoła jazdy górnictwa - potrzebujesz do tego innych narzędzi, ale za to uzyskujesz spektakularny efekt rozsadzenia asteroidy. Masz na takiej skale zwykle kilka punktów koncentracji minerałów i możliwość wysadzenia całej skały za pomocą Seismic Charge Launcher, do srobania potrzebujesz Abrasion Blastery.
Tu taki przykładowy (niestety, mocno zińynierowany build) do kopania w takich skałach:
https://s.orbis.zone/l98c
Generalnie pisz na disco na Akademii, będziesz miał szybsze i lepsze podpowiedzi.

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)