Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PORADNIK [3.0] Zalecane modyfikacje i efekty od inżynierów
#50
@Lukav pomyśl jak atakujesz i co - PvE? PvP? Z bliska czy daleka? O to mi chodzi - zależnie od upodobań pilota różne efekty dadzą różne.... efekty ;P Czy latasz aktywnie PvE i zanim strzelisz ustawiasz się blisko celu/za nim etc? Czy też jesteś leniwy, z daleka chcesz walić? Tutaj sporo zmiennych jest, aby ci podpowiedzieć co i jak. Long Range ma sens tylko jak nie planujesz latać na "kuperku" celu i go ładować od tyłu... A jak chcesz dmg zmaksymalizować - to raczej właśnie wypada bliżej się trzymać.
@Scarlet Yuri jaka złośliwość? Ładnie odpowiedziałem z MOJEGO doświadczenia + łopata za wykop - niech ma odznakę jakąś bo na razie brak takowych u kolegi ;P
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: [3.0] Zalecane modyfikacje i efekty od inżynierów - przez Misiakus Pluszov - 26.03.2021, 09:23 UTC

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Odyssey od rozczarowań po akceptację - micro poradnik 123tomek 9 4,433 20.09.2023, 20:06 UTC
Ostatni post: Hans 001
  Poradnik Od zera do Killera - Miliardera Brachu 8 18,889 22.12.2020, 13:19 UTC
Ostatni post: MAGNUM354
  [PORADNIK] Masz pełną ładownie materiałów dla inżynierów? Haji-me 17 37,197 05.09.2020, 15:58 UTC
Ostatni post: Haji-me
  Klasy modułów od E do A - plusy i minusy, zastosowanie Mathias Shallowgrave 6 21,389 09.01.2018, 13:14 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  [PORADNIK] Tuning graficzny poprzez modyfikację .xml GieNkoV 46 93,248 31.12.2017, 15:02 UTC
Ostatni post: Hen Gedhymeith



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości