Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PORADNIK [3.0] Zalecane modyfikacje i efekty od inżynierów
#47
Złota łopata dla @Lukav Smile Odkopał coś sprzed niemal 3 lat Wink
Załóż inżynierkę jaką uważasz, że tobie się przyda/będzie lepiej strzelać. Tu nie ma jednoznacznej odpowiedzi - wszystko zależy co i jak chcesz robić. Jeden założy long range, a inny zrobi je na większy damage. Graj, rób po swojemu, ucz się i czerp przyjemność z zabawy jaką elitka daje. Nie szukaj gotowców, bo to bez sensu - że ja mam lasery long range nie znaczy, że ktoś inny polubi strzelanie takimi. Że ja mam frag cannony na double shot, nie znaczy, że innemu będzie to pasować, bo np. zżera amunicję jak "hungry hippo" sprzed 30 lat Smile
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: [3.0] Zalecane modyfikacje i efekty od inżynierów - przez Misiakus Pluszov - 26.03.2021, 07:36 UTC

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Odyssey od rozczarowań po akceptację - micro poradnik 123tomek 9 4,446 20.09.2023, 20:06 UTC
Ostatni post: Hans 001
  Poradnik Od zera do Killera - Miliardera Brachu 8 18,908 22.12.2020, 13:19 UTC
Ostatni post: MAGNUM354
  [PORADNIK] Masz pełną ładownie materiałów dla inżynierów? Haji-me 17 37,202 05.09.2020, 15:58 UTC
Ostatni post: Haji-me
  Klasy modułów od E do A - plusy i minusy, zastosowanie Mathias Shallowgrave 6 21,392 09.01.2018, 13:14 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  [PORADNIK] Tuning graficzny poprzez modyfikację .xml GieNkoV 46 93,259 31.12.2017, 15:02 UTC
Ostatni post: Hen Gedhymeith



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości