15.10.2019, 06:12 UTC
(13.10.2019, 15:59 UTC)Dyspozytor napisał(a): @bubmajster ten komunikat z konta Frontier'owego nic nie znaczy, mam takie samo a gram od 4 lat, masz tam jeszcze w rozwijanej liście swojego konta 'Produkt Acces Key' gdzie wpisujesz kluczyk do gry i DLC'ków, potem tylko musisz potwierdzić e-mailem na którym założyłeś konto Frontier
Bardzo Wszystkim dziękuje za pomoc. Skontaktowałem się z support'em
Hey there Adrian,
Thanks for contacting Frontier Customer Support, sorry to hear that you are having trouble accessing Elite Dangerous!
I can see that your Frontier and Steam accounts are correctly linked, however, it seems that your access to the game has not activated correctly.
This can sometimes happen with purchases from unauthorised third party resellers, which we generally advise against as we are unable to guarantee the access they will provide you.
I have fixed this for you now and you should be able to access the game using the Steam login as detailed here
Więcej na allegro nie kupuje ale działa już wszystko :
ak więc proszę o zamknięcie wątku i jeszcze raz Bardzo dziękuje Wszystkim za chęć pomocy a teraz czas się przywitać
