![]() |
|
[HELP]Problem z grą - Wersja do druku +- The Winged Hussars - Forum (https://forum.thewingedhussars.com) +-- Dział: Strefa Publiczna (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=4) +--- Dział: Dział techniczny (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=73) +--- Wątek: [HELP]Problem z grą (/showthread.php?tid=5691) |
[HELP]Problem z grą - Bubosn87 - 13.10.2019 Witam. Mam problem z uruchomieniem gry, a mianowicie wczoraj zakupiłem klucz z dostępem do podstawki i horizon pass ale nie moge jej uruchomić. od wczoraj mam błąd który polega na tym że wyrzuca mi okienko, w którym napisane jest że wymaga aktualizacji i żebym zmienił preferencje w steamie na wysoki priorytet co zrobiłem lecz niestety nic to nie daje. Ktoś jest w stanie pomóc albo spotkał się z podobną sytuacją? Niestety nie mogę screena wrzucić ![]() https://zapodaj.net/18befc2893c41.png.html Mam nadzieje że link działa RE: [HELP]Problem z grą - Stary Karczmarz - 13.10.2019 Znalazłem coś takiego: 1) przeniesienie wszystkich kluczy na konto w serwisie Frontiera Cytat:I got mine to work finally. After you get stuck with the update splash screen (once you get that far in the installation process), what I had to do was: 2) obejście problemu uruchamiając launcher bezpośrednio z dysku z pominięciem Steam-a Cytat:Still have the issue, even verifying the files from steam client. 3) usunięcie wpisu z opcji uruchamiania (o ile występuje) Cytat:Problem RE: [HELP]Problem z grą - MAGNUM354 - 13.10.2019 Pytanie inne - czy wogule założyś konto we Frontierze? to ze gra jest na Steam to i tak lanczer który się uruchamia jest połaczony z Frontierem - bez konta u nich raczej nie zaktualizujesz gry. RE: [HELP]Problem z grą - Stary Karczmarz - 13.10.2019 To samo pomyślałem jak widziałem przycisk Redeem, jednak gra podobno przy pierwszym starcie ze Steama informuje o konieczności zarejestrowania u Frontiera wraz z odpowiednimi odnośnikami. Jeśli zignorował tę informację to opcja 1 powinna rozwiązać problem. RE: [HELP]Problem z grą - Bubosn87 - 13.10.2019 (13.10.2019, 11:20 UTC)Stary Karczmarz napisał(a): To samo pomyślałem jak widziałem przycisk Redeem, jednak gra podobno przy pierwszym starcie ze Steama informuje o konieczności zarejestrowania u Frontiera wraz z odpowiednimi odnośnikami. Jeśli zignorował tę informację to opcja 1 powinna rozwiązać problem. Konto założyłem póżniej niż aktywowałem klucze. coś mi się wydaje że coś zwaliłem. w momencie kiedy połączyłem konta tzn z frontiera ze stemem mam coś takiego: https://zapodaj.net/f78e68bf1db33.png.html z czego gre mam na steamie a tak jakby frontier mi jej nie wyłapywał: https://zapodaj.net/f0881de2ffc49.png.html postanowiłem że wejde w offa na stemie i gdy loguje się przez konto front'a pisze mi że nie mam tej gry ;( jakiś jeszcze pomysł? RE: [HELP]Problem z grą - Stary Karczmarz - 13.10.2019 Możliwe, spróbuj tego: Cytat:How do I associate my horizons with my account? Give the instruction. I bought the horizons on Steam. Ewentualnie jeśli masz możliwość normalnego uruchomienia launchera (np. poza Steam) to Frontier zaleca takie postępowanie: https://support.frontier.co.uk/kb/faq.php?id=277 RE: [HELP]Problem z grą - Jancu - 13.10.2019 Jeśli kupiłeś grę na steam niedawno (po 25 kwietnia 2019) to na swoim koncie na stronie frontiera musisz podłączyć konto steam, na którym dokonales zakupu. Później elite odpalasz przez steam i powinieneś mieć do wyboru "Steam Log In" I ta opcja poprawnie zaloguje cię w launcherze i pozwoli zagrać. https://support.frontier.co.uk/kb/faq.php?id=277 RE: [HELP]Problem z grą - Dyspozytor - 13.10.2019 @bubmajster ten komunikat z konta Frontier'owego nic nie znaczy, mam takie samo a gram od 4 lat, masz tam jeszcze w rozwijanej liście swojego konta 'Produkt Acces Key' gdzie wpisujesz kluczyk do gry i DLC'ków, potem tylko musisz potwierdzić e-mailem na którym założyłeś konto Frontier RE: [HELP]Problem z grą - Bubosn87 - 15.10.2019 (13.10.2019, 15:59 UTC)Dyspozytor napisał(a): @bubmajster ten komunikat z konta Frontier'owego nic nie znaczy, mam takie samo a gram od 4 lat, masz tam jeszcze w rozwijanej liście swojego konta 'Produkt Acces Key' gdzie wpisujesz kluczyk do gry i DLC'ków, potem tylko musisz potwierdzić e-mailem na którym założyłeś konto Frontier Bardzo Wszystkim dziękuje za pomoc. Skontaktowałem się z support'em Hey there Adrian, Thanks for contacting Frontier Customer Support, sorry to hear that you are having trouble accessing Elite Dangerous! I can see that your Frontier and Steam accounts are correctly linked, however, it seems that your access to the game has not activated correctly. This can sometimes happen with purchases from unauthorised third party resellers, which we generally advise against as we are unable to guarantee the access they will provide you. I have fixed this for you now and you should be able to access the game using the Steam login as detailed here Więcej na allegro nie kupuje ale działa już wszystko : ak więc proszę o zamknięcie wątku i jeszcze raz Bardzo dziękuje Wszystkim za chęć pomocy a teraz czas się przywitać
|