20.12.2018, 09:02 UTC
Przez ostatnie kilka wieczorów szukałem materiałów G5 do inżynierki i latałem po USSach, tylko po update nie bardzo można było znaleźć odpowiedni system.
Jak się okazuje po update 3.3 nie stan w jakim znajduje się system wpływa na rodzaj USSów.
USSy teraz tworzone są tak jakby przez frakcje panujące w danym systemie, a jak wiemy każda frakcja może znajdować się w różnych stanach w jednym systemie - utrudnia to teraz poszukiwania, ale znalazłem pewną zależność.
Rodzaj materiałów w USS np.: "High Grade Emissions" będzie zależny od 3 czynników :
1) systemu w jakim się znajduje - Federation, Independent, Empire
2) frakcji, która go "wygenerowała"
3) stanu w jakim się ta frakcja znajduje
tak jak tutaj w tym poradniku:
https://www.youtube.com/watch?v=N3Y6QN-RIcQ&t=30s
Dopiero po użyciu FSS i odnalezieniu danego USS: HGE i zaznaczeniu go jako cel pojawia się w górnym prawym rogu informacja jaka frakcja go wygenerowała i poniżej jaki jest jej stan i czas jaki pozostał do jego zniknięcia i wygenerowania nowego. (relogi lub zmiana trybu gry teraz nic nie daje - on po prostu będzie tak długo, aż się skończy jego czas)
Na dzień dzisiejszy, nie ma pewności czy dany USS: HGE w ogóle zostanie wygenerowany w danym systemie. Najlepiej jest szukać w systemach, gdzie najdalsze ciało niebieskie znajduje się stosunkowo blisko gwiazdy macierzystej (nie będziemy ganiać 10 minut do USSów), sprawdzić stany frakcji (im więcej frakcji z danym stanem = większa szansa na większą liczbę odpowiednich USSów). I latając zaznaczyć HGE i sprawdzać w górnym rogu czy ma odpowiedni stan.
Dopiero po "wyczyszczeniu" USS: HGE powstanie nowy, dlatego dobrze jest zbierać nawet te, które wygenerowane zostały z nieodpowiednim dla nas stanem. Nie trzeba skakać teraz po systemach w poszukiwaniu USSów tylko czyścić wygenerowane w jednym systemie. W wielu przypadkach zdażało mi się, że nowy USS generowany był w tym samym miejscu co dopiero oczyszczony z materiałów i znajdował się w innym stanie (wygenerowany był przez inną frakcję).
Zmieniła się nieco mechanika, zależności pozostały te same. Jak wszystko nowe trzeba się przyzwyczaić i po kilku "łowach USSów" nie jest to trudna sztuka.
Najciekawsze jest to, że liczba generowanych USSów jest zależna od ilości frakcji w danym systemie, także szukając odpowiedniego stawiałbym na bardziej zaludnione systemy z wieloma stacjami, bazami i frakcjami w odpowiednich dla nas stanach na czas poszukiwań. Wówczas liczba generowanych USSów będzie większa, więc większa szansa na "udane łowy".
Mam nadzieję, że pomogłem co niektórym Husarzom. Fajnie byłoby również zaktualizować informacje w poradniku USSów, dlatego ten post jest tutaj.
Fly safe, o7.
Jak się okazuje po update 3.3 nie stan w jakim znajduje się system wpływa na rodzaj USSów.
USSy teraz tworzone są tak jakby przez frakcje panujące w danym systemie, a jak wiemy każda frakcja może znajdować się w różnych stanach w jednym systemie - utrudnia to teraz poszukiwania, ale znalazłem pewną zależność.
Rodzaj materiałów w USS np.: "High Grade Emissions" będzie zależny od 3 czynników :
1) systemu w jakim się znajduje - Federation, Independent, Empire
2) frakcji, która go "wygenerowała"
3) stanu w jakim się ta frakcja znajduje
tak jak tutaj w tym poradniku:
https://www.youtube.com/watch?v=N3Y6QN-RIcQ&t=30s
Dopiero po użyciu FSS i odnalezieniu danego USS: HGE i zaznaczeniu go jako cel pojawia się w górnym prawym rogu informacja jaka frakcja go wygenerowała i poniżej jaki jest jej stan i czas jaki pozostał do jego zniknięcia i wygenerowania nowego. (relogi lub zmiana trybu gry teraz nic nie daje - on po prostu będzie tak długo, aż się skończy jego czas)
Na dzień dzisiejszy, nie ma pewności czy dany USS: HGE w ogóle zostanie wygenerowany w danym systemie. Najlepiej jest szukać w systemach, gdzie najdalsze ciało niebieskie znajduje się stosunkowo blisko gwiazdy macierzystej (nie będziemy ganiać 10 minut do USSów), sprawdzić stany frakcji (im więcej frakcji z danym stanem = większa szansa na większą liczbę odpowiednich USSów). I latając zaznaczyć HGE i sprawdzać w górnym rogu czy ma odpowiedni stan.
Dopiero po "wyczyszczeniu" USS: HGE powstanie nowy, dlatego dobrze jest zbierać nawet te, które wygenerowane zostały z nieodpowiednim dla nas stanem. Nie trzeba skakać teraz po systemach w poszukiwaniu USSów tylko czyścić wygenerowane w jednym systemie. W wielu przypadkach zdażało mi się, że nowy USS generowany był w tym samym miejscu co dopiero oczyszczony z materiałów i znajdował się w innym stanie (wygenerowany był przez inną frakcję).
Zmieniła się nieco mechanika, zależności pozostały te same. Jak wszystko nowe trzeba się przyzwyczaić i po kilku "łowach USSów" nie jest to trudna sztuka.
Najciekawsze jest to, że liczba generowanych USSów jest zależna od ilości frakcji w danym systemie, także szukając odpowiedniego stawiałbym na bardziej zaludnione systemy z wieloma stacjami, bazami i frakcjami w odpowiednich dla nas stanach na czas poszukiwań. Wówczas liczba generowanych USSów będzie większa, więc większa szansa na "udane łowy".
Mam nadzieję, że pomogłem co niektórym Husarzom. Fajnie byłoby również zaktualizować informacje w poradniku USSów, dlatego ten post jest tutaj.
Fly safe, o7.

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
MOJE ODZNAKI
![[Obrazek: RNKMIRD.png]](https://i.imgur.com/RNKMIRD.png)
![[Obrazek: lfGVebo.png]](http://i.imgur.com/lfGVebo.png)
![[Obrazek: 8qx0AuN.png]](http://i.imgur.com/8qx0AuN.png)