08.04.2018, 06:24 UTC
Pomysł mi się podoba, ale jest jeden zasadniczy problem. Ponieważ jednak wątek na forum Frontiera został zamknięty, odpowiem tutaj:
Już teraz w postaci Thargoidów mamy namiastkę tego, co byś chciał osiągnąć i spójrz, jak to wygląda. Weźmy takiego Bazyliszka.
W sytuacji 1:1 raczej niemożliwy do pokonania z uwagi na kończącą się zbyt wcześnie amunicję, toteż wymaga kolektywnych działań. I tu zaczyna się problem.
Jeśli w instancji jest trzech graczy, można zaobserwować ciekawe zjawisko widoczne zwłaszcza po zmuszeniu Thargoida do odsłonięcia serca.
Gra nie rejestruje Twoich trafień w to serce, bo z powodu lagów na serwerze cel znajduje się w innym miejscu niż go widać na ekranie. Skutek jest taki, że
widzisz swoje pociski trafiające w cel, ale niewyrządzające żadnych szkód oponentowi. Drugi przykład to używanie SFN. Wielokrotnie doświadczyłem sytuacji,
W której będąc pewnym, że zdążyłem go użyć na czas, zostawałem przez "Kwiatuszka " wyłączony, bo serwer zbyt późno zarejestrował fakt, że użyłem Neutralizatora.
O pewnej sytuacji, w której Obcy się "sklonował" w tej samej instancji, wskutek czego straciłem długo farmionego pilota "Elite”, już nawet nie chce mi się rozpisywać.
Takie wypadki są frustrujące i zniechęcają do zabawy, i nie chodzi tu o pozom trudności, bo ten jest nieźle wyważony, oczywiście zakładając, iż wszystko
działałoby, jak w zamierzeniach twórców.
Podsumowując: Twoje propozycje z pewnością wniosłyby powiew świeżości i chętnie bym je w grze zobaczył, ale wymagają gruntownych modernizacji silnika gry. Nie mogę oprzeć się wrażeniu, iż Elite: Dangerous było z założenia grą dla pojedynczego gracza, multiplayer został zaimplementowany na doczepkę, żeby można było napisać, że jakiś tam jest...
Już teraz w postaci Thargoidów mamy namiastkę tego, co byś chciał osiągnąć i spójrz, jak to wygląda. Weźmy takiego Bazyliszka.
W sytuacji 1:1 raczej niemożliwy do pokonania z uwagi na kończącą się zbyt wcześnie amunicję, toteż wymaga kolektywnych działań. I tu zaczyna się problem.
Jeśli w instancji jest trzech graczy, można zaobserwować ciekawe zjawisko widoczne zwłaszcza po zmuszeniu Thargoida do odsłonięcia serca.
Gra nie rejestruje Twoich trafień w to serce, bo z powodu lagów na serwerze cel znajduje się w innym miejscu niż go widać na ekranie. Skutek jest taki, że
widzisz swoje pociski trafiające w cel, ale niewyrządzające żadnych szkód oponentowi. Drugi przykład to używanie SFN. Wielokrotnie doświadczyłem sytuacji,
W której będąc pewnym, że zdążyłem go użyć na czas, zostawałem przez "Kwiatuszka " wyłączony, bo serwer zbyt późno zarejestrował fakt, że użyłem Neutralizatora.
O pewnej sytuacji, w której Obcy się "sklonował" w tej samej instancji, wskutek czego straciłem długo farmionego pilota "Elite”, już nawet nie chce mi się rozpisywać.
Takie wypadki są frustrujące i zniechęcają do zabawy, i nie chodzi tu o pozom trudności, bo ten jest nieźle wyważony, oczywiście zakładając, iż wszystko
działałoby, jak w zamierzeniach twórców.
Podsumowując: Twoje propozycje z pewnością wniosłyby powiew świeżości i chętnie bym je w grze zobaczył, ale wymagają gruntownych modernizacji silnika gry. Nie mogę oprzeć się wrażeniu, iż Elite: Dangerous było z założenia grą dla pojedynczego gracza, multiplayer został zaimplementowany na doczepkę, żeby można było napisać, że jakiś tam jest...
Fortuna toczy się kołem. Pod kołem to pojąłem.
A kiedy strzyżesz owieczki, opowiadaj im bajeczki.
![[Obrazek: 34417.png]](http://inara.cz/data/sigs/34/34417.png)
A kiedy strzyżesz owieczki, opowiadaj im bajeczki.
![[Obrazek: 34417.png]](http://inara.cz/data/sigs/34/34417.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
MOJE ODZNAKI![[Obrazek: Ei7uB4W.png]](http://i.imgur.com/Ei7uB4W.png)
![[Obrazek: WkirbkJ.png]](http://i.imgur.com/WkirbkJ.png)
![[Obrazek: e43mZM3.png]](http://i.imgur.com/e43mZM3.png)
![[Obrazek: a9hMB6M.png]](http://i.imgur.com/a9hMB6M.png)
![[Obrazek: vDsl1c2.png]](http://i.imgur.com/vDsl1c2.png)
![[Obrazek: 8qx0AuN.png]](http://i.imgur.com/8qx0AuN.png)
![[Obrazek: 9AC9ZYG.png]](http://i.imgur.com/9AC9ZYG.png)
![[Obrazek: ksMw3tO.png]](http://i.imgur.com/ksMw3tO.png)
![[Obrazek: DjO0ke9.png]](http://i.imgur.com/DjO0ke9.png)
![[Obrazek: jhTrkIt.png]](http://i.imgur.com/jhTrkIt.png)
![[Obrazek: 5bf35Ig.png]](http://i.imgur.com/5bf35Ig.png)
![[Obrazek: lEmonuz.png]](http://i.imgur.com/lEmonuz.png)
![[Obrazek: qnNZAEY.png]](http://i.imgur.com/qnNZAEY.png)
![[Obrazek: fesEBCS.png]](http://i.imgur.com/fesEBCS.png)
![[Obrazek: lfGVebo.png]](http://i.imgur.com/lfGVebo.png)
![[Obrazek: 50zKfY7.png]](http://i.imgur.com/50zKfY7.png)
![[Obrazek: K3dQwqx.png]](https://i.imgur.com/K3dQwqx.png)
![[Obrazek: fpub7Jg.png]](http://i.imgur.com/fpub7Jg.png)
![[Obrazek: VNDNuly.png]](https://i.imgur.com/VNDNuly.png)
![[Obrazek: Q5ZLCdo.png]](https://i.imgur.com/Q5ZLCdo.png)
![[Obrazek: GeBixQ1.png]](https://i.imgur.com/GeBixQ1.png)
![[Obrazek: uHd6ANq.png]](http://i.imgur.com/uHd6ANq.png)
![[Obrazek: 8bCSkyo.png]](http://i.imgur.com/8bCSkyo.png)
![[Obrazek: 23Ntw9y.png]](https://i.imgur.com/23Ntw9y.png)
![[Obrazek: RNKMIRD.png]](https://i.imgur.com/RNKMIRD.png)
![[Obrazek: xuxyxOn.png]](https://i.imgur.com/xuxyxOn.png)