The Winged Hussars - Forum
Aktywność PvE dla hardkorowych graczy - Wersja do druku

+- The Winged Hussars - Forum (https://forum.thewingedhussars.com)
+-- Dział: Strefa Publiczna (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Dział: Bar "11 parseków" (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=90)
+--- Wątek: Aktywność PvE dla hardkorowych graczy (/showthread.php?tid=2876)



Aktywność PvE dla hardkorowych graczy - Kyokushin - 30.03.2017

https://forums.frontier.co.uk/showthread.php/340302-SUGGESTION-gameplay-for-hardcore-players

Dałem taką oto sugestię, żeby dać jakąś aktywność, bardzo trudną, dla hardkorów. Co Wy nato?
Zachęcam do dyskusji, na forum FD, możecie dawać jakieś propozycje jak macie pomysły.


RE: Aktywność PvE dla hardkorowych graczy - mackie - 08.04.2018

Pomysł wydaje się dobry , ale osobiście wolałbym rozgrywkę ligową > np . trzech najlepszych z każdej frakckji > wali się i przechodzi dalej po drabince > po roku zmagań >( ( w tym miejscu miały być 3 ( w skrócie ) kropki ) ) > i > MISTRZOSTWO ED !!!
No bo dlaczego nię ? Frakcję nie stać na wystawienie drużyny ?
Oczywiście zapomniałem dodać , każdy zgon , oznacza kapica . ( wstaw > l )


RE: Aktywność PvE dla hardkorowych graczy - SEBA312 - 08.04.2018

Pomysł mi się podoba, ale jest jeden zasadniczy problem. Ponieważ jednak wątek na forum Frontiera został zamknięty, odpowiem tutaj:
Już teraz w postaci Thargoidów mamy namiastkę tego, co byś chciał osiągnąć  i spójrz, jak to wygląda. Weźmy takiego Bazyliszka. 
W sytuacji 1:1 raczej niemożliwy do pokonania z uwagi na kończącą się zbyt wcześnie amunicję, toteż wymaga kolektywnych działań. I tu zaczyna się problem. 
Jeśli w instancji jest trzech graczy, można zaobserwować ciekawe zjawisko widoczne zwłaszcza po zmuszeniu Thargoida do odsłonięcia serca.
Gra nie rejestruje Twoich trafień w to serce, bo z powodu lagów na serwerze cel znajduje się w innym miejscu niż go widać na ekranie. Skutek jest taki, że 
widzisz swoje pociski trafiające w cel, ale niewyrządzające żadnych szkód oponentowi. Drugi przykład to używanie SFN. Wielokrotnie doświadczyłem sytuacji, 
W której będąc pewnym, że zdążyłem go użyć na czas, zostawałem przez "Kwiatuszka " wyłączony, bo serwer zbyt późno zarejestrował fakt, że użyłem Neutralizatora.
O pewnej sytuacji, w której Obcy się "sklonował" w tej samej instancji, wskutek czego straciłem długo farmionego pilota "Elite”,  już nawet nie chce mi się rozpisywać.
Takie wypadki są frustrujące i zniechęcają do zabawy, i nie chodzi tu o pozom trudności, bo ten jest nieźle wyważony, oczywiście zakładając, iż wszystko 
działałoby,  jak w zamierzeniach twórców.
 Podsumowując: Twoje propozycje z pewnością wniosłyby powiew świeżości i chętnie bym je w grze zobaczył, ale wymagają gruntownych modernizacji silnika gry. Nie mogę oprzeć się wrażeniu, iż Elite: Dangerous było z założenia grą dla pojedynczego gracza, multiplayer został zaimplementowany na doczepkę, żeby można było napisać, że jakiś tam jest...


RE: Aktywność PvE dla hardkorowych graczy - Baton - 08.04.2018

Brzmi jak pomysł gracza PvP, który nie ma wystarczająco inwencji, żeby sobie zorganizować gameplay z podobnie grającymi pilotami. Wątpię, żeby FD cokolwiek takiego robiło dla tej grupy, która i tak się zaraz znudzi i zacznie marudzić. Ci co grają PvE to sobie potrafią znaleźć zajęcie przy obecnej skali trudności np. wystarczy pójść się postrzelać z bazyliszkiem Smile
W ogóle sądzę, że po tylu latach to kto się jeszcze nie znudził to sobie znalazł jakieś zajęcie nie polegające na wiecznym strzelaniu się npc-ami, a nowy pilot to ma takie tony rzeczy do ogarnięcia, że ostatnie co potrzebuje to jakieś hiper fale wymaksowanych wrogów.

Dyskusja na FD jest zamknięta, suprprise surprise Smile


RE: Aktywność PvE dla hardkorowych graczy - Kyokushin - 08.04.2018

Gracze PvP mają wystarczająco inwencji żeby się nie nudzić. Tony soli już wykopali, aż ocieka nią forum Frontiera.

Tak czy owak, tu można sobie pisać wszystko i nic to nie zmieni. Na Forum FD jak każdy pomysł związany z poprawą gry, tak i ten temat jest zamknięty, więc można powiedzieć zaorane.

Chciałem zaproponować coś innego, ale jak widać 'nie', a jak nie to 'nie', gracze PvP więc dalej robią salt-mining, to nigdy sie nie nudzi i ma nieskończoną ilość możliwości Smile