Liczba postów: 2,061
Liczba wątków: 18
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
47
Platforma:
CMDR: Brachu
.png) .png) .png) .png) .png) .png)
27.11.2017, 11:08 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.11.2017, 11:54 UTC przez Brachu.)
zawsze i tak te początkowe triery trzeba zrobić.
kontynuując poprzednią myśl, np. z IV tieru Matyldą mogę wyjść na tego TD'ka jak na S. Conqueror.
Więc można zmienić kierunek w drzewku, mając pojazdy początkowe i nie jeżdżąc wszystkim.
Raxxla is no alien, is a ghost world, is a planet
Liczba postów: 2,061
Liczba wątków: 18
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
47
Platforma:
CMDR: Brachu
.png) .png) .png) .png) .png) .png)
27.11.2017, 21:21 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.11.2017, 21:26 UTC przez Brachu.)
Raxxla is no alien, is a ghost world, is a planet
Liczba postów: 818
Liczba wątków: 14
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
105
Platforma:
CMDR: Nizm0
.png) .png) .png) .png) .png) .png) .png)
28.11.2017, 12:56 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.11.2017, 13:54 UTC przez Nizm0.)
Ok mam kilka uwag to zaprezentowanych bitew:
- Na prawdę nie wiem dla czego tak się uczepiłeś HE, one są dobre ale tylko na wybrane pojazdy a nie na wszystko jak leci
- Jeszcze co do HE, jak już musisz nimi grać to pamiętaj że one wybuchają na pierwszej przeszkodzie więc strzelanie przez ogrodzenia nie ma sensu bo się na nim zatrzymają
- Usuń trochę modów albo spróbuj zmniejszyć ustawienia graficzne bo przy spadkach do 15 FPS to się grać nie da
jeżeli to nic nie pomoże to wywal XVM aż tak do szczęścia nie jest potrzebny a strasznie obniża płynność gry na słabszym sprzęcie
- Widać wyraźnie że jeszcze nie masz doświadczenia, popełniasz sporo podstawowych błędów,
- pobaw się trochę z czułością myszy bo widać że masz problemy z celowaniem
- nie ustawiaj sobie od razu na zoom zbyt dużego przybliżenia, warto zacząć od mniejszego i przybliżyć niż oddalać
- staraj się objeżdżać innych szczególnie tych w wolniejszych pojazdach
- patrz na mapę i nie wyjeżdżaj pod lufę TD tk jak tym Pudlem pod SU
- I tu najważniejsze, nigdy ale przenigdy nie ustawiaj się bokiem do przeciwnika (dla tego KV-1 tak słabo poszło, na siłę chciałeś przejechać wolnym czołgiem przed lufami TD i to jeszcze dużo mocniejszym) w takim przypadku lepiej wybrać inne miejsce niż się wystawiać przeciwnikowi za darmo
- I z jazdą za większością to nie zawsze jest dobry pomysł (tkz Leming Rush rzadko się sprawdza bo zostawia się drugą flankę oraz bazę bez obrony)
PS. nie podawaj jako przykład gry gdzie przez 90% walki nic nie robisz  szkoda czasu (no chyba że grasz na spota lekkim czołgiem i chcesz dobrą miejscówke pokazać
Liczba postów: 2,061
Liczba wątków: 18
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
47
Platforma:
CMDR: Brachu
.png) .png) .png) .png) .png) .png)
(28.11.2017, 12:56 UTC)Nizm0 napisał(a): Ok mam kilka uwag to zaprezentowanych bitew:
- Na prawdę nie wiem dla czego tak się uczepiłeś HE, one są dobre ale tylko na wybrane pojazdy a nie na wszystko jak leci
- Jeszcze co do HE, jak już musisz nimi grać to pamiętaj że one wybuchają na pierwszej przeszkodzie więc strzelanie przez ogrodzenia nie ma sensu bo się na nim zatrzymają
- Usuń trochę modów albo spróbuj zmniejszyć ustawienia graficzne bo przy spadkach do 15 FPS to się grać nie da
jeżeli to nic nie pomoże to wywal XVM aż tak do szczęścia nie jest potrzebny a strasznie obniża płynność gry na słabszym sprzęcie
- Widać wyraźnie że jeszcze nie masz doświadczenia, popełniasz sporo podstawowych błędów,
- pobaw się trochę z czułością myszy bo widać że masz problemy z celowaniem
- nie ustawiaj sobie od razu na zoom zbyt dużego przybliżenia, warto zacząć od mniejszego i przybliżyć niż oddalać
- staraj się objeżdżać innych szczególnie tych w wolniejszych pojazdach
- patrz na mapę i nie wyjeżdżaj pod lufę TD tk jak tym Pudlem pod SU
- I tu najważniejsze, nigdy ale przenigdy nie ustawiaj się bokiem do przeciwnika (dla tego KV-1 tak słabo poszło, na siłę chciałeś przejechać wolnym czołgiem przed lufami TD i to jeszcze dużo mocniejszym) w takim przypadku lepiej wybrać inne miejsce niż się wystawiać przeciwnikowi za darmo
- I z jazdą za większością to nie zawsze jest dobry pomysł (tkz Leming Rush rzadko się sprawdza bo zostawia się drugą flankę oraz bazę bez obrony)
PS. nie podawaj jako przykład gry gdzie przez 90% walki nic nie robisz szkoda czasu (no chyba że grasz na spota lekkim czołgiem i chcesz dobrą miejscówke pokazać 
* AMX40 - stałem sobie, po poszedłem coś załatwić, dziwne że mnie nie rozwalili, co zresztą opisałem,
* KV-1 - wiem, bitwa słaba, niestety inna zaginęła,
* Pudel - tu poniosła mnie fantazja i pojechałem za Lago, powinienem SU odpalić najpierw,
* czy HE są pod klawiszem 3 ?
* FPS sprawdz ę
Dziękuję za porady.
Raxxla is no alien, is a ghost world, is a planet
Liczba postów: 818
Liczba wątków: 14
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
105
Platforma:
CMDR: Nizm0
.png) .png) .png) .png) .png) .png) .png)
(28.11.2017, 19:05 UTC)Brachu napisał(a): * AMX40 - stałem sobie, po poszedłem coś załatwić, dziwne że mnie nie rozwalili, co zresztą opisałem,
* KV-1 - wiem, bitwa słaba, niestety inna zaginęła,
* Pudel - tu poniosła mnie fantazja i pojechałem za Lago, powinienem SU odpalić najpierw,
* czy HE są pod klawiszem 3 ?
* FPS sprawdzę
Dziękuję za porady.
Z tego co słyszę to Gustlik cały czas gada że załadowano HE, ale możliwe że to po prostu taki dźwięk i tyle a tym się zasugerowałem  najmocniej przepraszam nie popatrzyłem dobrze na dole co masz zaznaczone  mój błąd, błagam o wybaczenie.
Pudel szło ci całkiem nieźle, miejsce ok, trochę wyglądało że się momentami boisz wyjechać co jest jak najbardziej zrozumiałe, tu doświadczenie pomaga w zdobywaniu takiej wiedzy kiedy wyjechać a kiedy objechać z innej strony  no i znajomość mapy. Podpowiem że i Excelsiora i Largo można było od innej strony podjechać mniej więcej jak AMX to robił, może następny razem spróbujesz czegoś innego  najwyrzej nie wyjdzie
Co do AMX38 to rzeczywiście dziwne że nikt cię nie ubił szczególnie że stałeś na otwartej przestrzeni  ba nawet nie za bardzo tam ktokolwiek strzelał w twoim kierunku a co jeszcze dziwniejsze że zdobyłeś ponad 500 uszkodzeń z podświetlenia mając znikomy zasięg widzenia 
A KV-1 ot po prostu błąd jaki każdy czasem popełnia i jakoś trzeba z tym żyć jak i wyciągać z tego jakiś nauki
I potestuj sobie ustawienia z myszką, może to jednorazowe zamieszanie czy coś ale miałem wrażenie że przez zbyt czułą mysz masz problemy z wycelowanie w tego Excelsiora a stał tuż przed tobą
Liczba postów: 2,061
Liczba wątków: 18
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
47
Platforma:
CMDR: Brachu
.png) .png) .png) .png) .png) .png)
29.11.2017, 07:41 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.11.2017, 07:42 UTC przez Brachu.)
Ustawienia myszki zmieniłem i grafy też.
Mam problem z wyjeżdżaniem zza muru (przeszkody) i trafianiem w cel.
Odpuszczam jazdę AMX40 i Type91. Może odblokuję wyższy tier z wolnego expa.
Wbiłem żarówkę na Pudlu i przesiadam się w Excelsiora.
ilość FPS waha się od 50 do 15 teraz
Raxxla is no alien, is a ghost world, is a planet
Liczba postów: 818
Liczba wątków: 14
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
105
Platforma:
CMDR: Nizm0
.png) .png) .png) .png) .png) .png) .png)
Dziwne te spadki fps z 50 aż do 15 :/ nie powinno tak być, no ale jakoś trzeba z tym żyć  Type 91 został chyba uznany jako jeden z najgorszych czołgów na swoim tierze, jak jest taka możliwość to warto go pominąć, co do AMX 40 ja się na nim przemęczyłem i nawet zdobyłem kilka ciekawych odznak na nim, ale jak ci nie idzie to po co się męczyć, poczekać i pominąć.
Żarówka to bardzo fajna umiejętność aczkolwiek strasznie rozleniwia jak już masz większość załóg z żarówką i nagle robisz nową linie i się okazuje że trzeba ją ponownie wbić. Jeszcze na jakimś ciężkim walczącym na 1 linii frontu to da się bez niej przeżyć na na lekkich siedzących w krzakach to już ciężko.
Co do wyjeżdżania za mur i celowania to już tylko praktyka, trzeba ćwiczyć i popełniać błędy ale tylko po to aby wyciągnąć z nich jakieś wnioski.
Liczba postów: 2,061
Liczba wątków: 18
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
47
Platforma:
CMDR: Brachu
.png) .png) .png) .png) .png) .png)
Mam 3932 expa na nim i 85 wolnego expa.
Na Pudlu szybko wbijałem wolne doświadczenie.
W tym Type91 brakuje mi topowego działka. Resztę można przeboleć i wbijać na Type95, które też jest udręką.
Dobrze, że jest free exp inaczej by mozna było bardzo ciężko.
Raxxla is no alien, is a ghost world, is a planet
Liczba postów: 2,061
Liczba wątków: 18
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
47
Platforma:
CMDR: Brachu
.png) .png) .png) .png) .png) .png)
Bitwa mapa Overlord i potyczka z WuZetką
https://youtu.be/HtX5tyb6n-w
Raxxla is no alien, is a ghost world, is a planet
Liczba postów: 818
Liczba wątków: 14
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
105
Platforma:
CMDR: Nizm0
.png) .png) .png) .png) .png) .png) .png)
Ok, pierwszy błąd to pojechałeś na pierwszą linię czołgiem z dołu stawki, za bardzo się wyrwałeś do przodu i pewnie o tym wiesz. Osobiście nie lubię jeździć plaże i omijam tą okolicę, ale to osobiste preferencje. Drugi błąd to próba podjęcia walki z tym chińskim TD, on jest dosyć twardy i nawet z golda możesz mieć problemy z jego przebiciem z przodu (nie mówię że się nie da) ale i tak miałeś trochę szczęścia bo miał słabe losowania, jak by miał lepsze to ściągnął by cię na 2 strzały  ta WZ jest obecnie jedną z najlepszych premek, szybko się obraca, duży wygar i szybkostrzelność. Pudlem małe szanse na objechanie
|