[VR] Virtual Reality - dyskusja ogólna
(05.06.2017, 08:09 UTC)Robinus napisał(a): Przypadkiem dostałem jakąś Chińską podróbkę gogli VR. Zjechane w recenzji pewnie słusznie, w dodatku na małym telefonie Galaxy S4.
Ściągnąłem jednak aplikacje do oglądania filmów, zagrałem w jedną grę, żeby doświadczyć "wirtualnej rzeczywistości".

Mnie nie przekonało, ciekawa rzecz rozglądać się i widzieć co się chce, ale tyle rzeczy przeszkadza, że o wiele większej "immersji" doświadczam na dużym ekranie. Obraz skacze, widać ramki telefonu, z boku prześwituje świat, nos ściska chiński plastik...
Myślałem, że 3D będzie świetne, a było bardziej płaskie niż film 3D w kinie.

Wiesz co, to jakbyś starał się wyrobić opinię na temat samochodu na podstawie przejażdzki maluchem z jednym oderwanym kołem, połową kierownicy i rozwalonymi szybami, tak się mają takie wynalazki do produktów z górnej półki Smile
Odpowiedz
(05.06.2017, 10:03 UTC)Baton napisał(a):
(05.06.2017, 08:09 UTC)Robinus napisał(a): Przypadkiem dostałem jakąś Chińską podróbkę gogli VR. Zjechane w recenzji pewnie słusznie, w dodatku na małym telefonie Galaxy S4.
Ściągnąłem jednak aplikacje do oglądania filmów, zagrałem w jedną grę, żeby doświadczyć "wirtualnej rzeczywistości".

Mnie nie przekonało, ciekawa rzecz rozglądać się i widzieć co się chce, ale tyle rzeczy przeszkadza, że o wiele większej "immersji" doświadczam na dużym ekranie. Obraz skacze, widać ramki telefonu, z boku prześwituje świat, nos ściska chiński plastik...
Myślałem, że 3D będzie świetne, a było bardziej płaskie niż film 3D w kinie.

Wiesz co, to jakbyś starał się wyrobić opinię na temat samochodu na podstawie przejażdzki maluchem z jednym oderwanym kołem, połową kierownicy i rozwalonymi szybami, tak się mają takie wynalazki do produktów z górnej półki Smile

Ale za pełnoprawny samochód uważasz pewnie HTC Vive albo Oculus Rift'a. 
Ja odpowiadałem na pytanie Xeonarego dotyczące gogli Samsunga.
Odpowiedz
(05.06.2017, 10:13 UTC)Robinus napisał(a): Ale za pełnoprawny samochód uważasz pewnie HTC Vive albo Oculus Rift'a. 
Ja odpowiadałem na pytanie Xeonarego dotyczące gogli Samsunga.

A to nie wiem, posty marudów mi się nie wyświetlają Wink Pełnoprawny samochód to nie do końca, powiedzmy, że masz brudną szybę i możesz się poruszać tylko w zasięgu trzydziestokilometrowego kabla Wink
Odpowiedz
(05.06.2017, 10:13 UTC)Robinus napisał(a):
(05.06.2017, 10:03 UTC)Baton napisał(a): Wiesz co, to jakbyś starał się wyrobić opinię na temat samochodu na podstawie przejażdzki maluchem z jednym oderwanym kołem, połową kierownicy i rozwalonymi szybami, tak się mają takie wynalazki do produktów z górnej półki Smile

Ale za pełnoprawny samochód uważasz pewnie HTC Vive albo Oculus Rift'a. 
Ja odpowiadałem na pytanie Xeonarego dotyczące gogli Samsunga.

a to tez nie jest tak ze owe gogle Samsunga są calkiem zle, ludzie biora co maja po reka i lekkim piorem smaruja opinie, sprzet trzeba dopasowac i poprawnie skonfigurować - galaxy s4 nadaje sie obecnie co najwyzej na mobilny router wifi Smile a nie do parowania z Vr
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz
Jak Fallout 4 VR będzie równie "udany", to mam dalej spokój z kupowaniem VR...

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=105438
Odpowiedz
(28.08.2017, 14:55 UTC)Robinus napisał(a): Jak Fallout 4 VR będzie równie "udany", to mam dalej spokój z kupowaniem VR...

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=105438

z tego co czytałem to nie nastawiałeś sie na PSVR ? Smile
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz
(28.08.2017, 14:55 UTC)Robinus napisał(a): Jak Fallout 4 VR będzie równie "udany", to mam dalej spokój z kupowaniem VR...

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=105438

Ja mam chwilowo zdanie takie, że jak  coś nie jest napisane specjalnie pod VR to jest kiepskie, więc do Skyrim/Doom/Fallout podchodzę z wielką rezerwą. To wyłącznie moje zdanie oparte na moich oczekiwaniach, sporo ludzi to widzi inaczej. Oczywiście ocenię jak już pomacam, może zmienię wtedy zdanie.

Robinus mnie szokuje bo zazwyczaj jak mówi, że się zastanowi albo poczeka, to znaczy że już stoi w kolejce do kasy z czymś w koszyku Smile)
Odpowiedz
(28.08.2017, 19:54 UTC)Baton napisał(a):
(28.08.2017, 14:55 UTC)Robinus napisał(a): Jak Fallout 4 VR będzie równie "udany", to mam dalej spokój z kupowaniem VR...

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=105438

Ja mam chwilowo zdanie takie, że jak  coś nie jest napisane specjalnie pod VR to jest kiepskie, więc do Skyrim/Doom/Fallout podchodzę z wielką rezerwą. To wyłącznie moje zdanie oparte na moich oczekiwaniach, sporo ludzi to widzi inaczej. Oczywiście ocenię jak już pomacam, może zmienię wtedy zdanie.

Robinus mnie szokuje bo zazwyczaj jak mówi, że się zastanowi albo poczeka, to znaczy że już stoi w kolejce do kasy z czymś w koszyku Smile)

Inteligentny i spostrzegawczy.

Nosz... bywają chwile gdy żałuję, że nie jestem gejem. Biggrin

---

Dzięki waszym komentarzom i dyskusji na forum udaje mi się jeszcze jakoś utrzymać w ryzach to dziecko, które tkwi we mnie.
Odpowiedz
(29.08.2017, 08:32 UTC)Robinus napisał(a): Inteligentny i spostrzegawczy.

Nosz... bywają chwile gdy żałuję, że nie jestem gejem. Biggrin

W VR możesz być czym chcesz, daj znać jak już kupisz Biggrin
Odpowiedz
Napomknę tylko ze tej "wielkiej" trójki o której piszecie to Doom VFR - jest robiony tylko pod VR ( nie jest to przeróbka /dodatek do Dooma 4-ki)
Ja osobiście mam inne przemyślenia niz CMDR Baton , u mnie wsparcie VR sprawilo ze zaczołem sięgać po gry lub gatunki gier które wcześniej mnie nie wessały w swój świat , nie mialem do nich smykałki a nawet sprawiały mi większa trudność w ich opanowaniu lub zrobieniu konkretnego wyniku.
W VRze nabrały rumenców ( scala 1:1, widoczki, jestem w środku..) , zaczęły być intuicyjne w obsłudze i sprawiły ze dorosłem do tych tytułów. Chodzi mi głownie o gatunek sim-race ( rFactor 2, Assetto Corsa, PC 1 i 2 ) i flight simy. ( seria iIŁ 2 BoS, Aero Flight 2 , X-plane)
VR + stosowne kontrolery podnosza realizm i izolują od otoczenia w taki sposób (co niekoniecznie musi być plusem ) ze nie sposób juz wrócić do grania w 3D na 2D. Ja juz nie potrafie Smile
jednak jak człowiek nastawi sie tylko na gry fps, rpgi , i dedykowane do room-scale to dobrych ukończonych gier jest nie wiele lub są góra na kilka lub kilkanaście godzin..
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [VR] Windows Mixed Reality - dyskusja ogólna Kyokushin 130 122,079 23.11.2024, 20:53 UTC
Ostatni post: Cthulhu Squadron
  VR - gogle i krzesło jts 3 2,990 10.05.2021, 11:24 UTC
Ostatni post: szarik
  150 lat w wirtualnej rzeczywistości to nie tylko Sony VR i Oculus zieluk 0 1,417 07.04.2021, 19:42 UTC
Ostatni post: zieluk
  [VR] Oculus Rift - dyskusja ogólna Mathias Shallowgrave 78 81,919 25.03.2019, 18:26 UTC
Ostatni post: kris750PL
  Pimax 5k+ Virtual Reality w symulatorach Dako 1 4,068 11.03.2019, 20:44 UTC
Ostatni post: Yata_PL



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości