Space Legs w klimacie ED
#21
(17.08.2017, 10:14 UTC)Xeonary napisał(a): Alexy78

"Implementowanie Space Legs i modelowanie wnętrz statków tylko po to żeby zwiedzać ma mało sensu. Nie poświęcą tyle czasu żeby sobie tylko pochodzić, bo to jest bez sensu.

Walka FPS jest istotna, tak samo jak walka w statku. Tacy ludzie grają w Elite i tego szukają. To nie tylko eksploratorzy. Tak jak jest miejsce na walkę w kosmosie tak jest i na ziemi. Idąc tym tropem można powiedzieć że nie ma sensu w ogóle robić Space Legs bo nie tego chcą gracze od kosmicznego symulatora...

Space simy, takie jak na przykład X3 kojarzyły mi się zawsze z byciem mega rozbudowaną grą i dołożenie Space Legs jest kolejnym krokiem w kierunku stawania się bardzo rozbudowaną grą, a uwłaczanie walce FPS i sprowadzanie jej do CODa to kpina. Poza tym od Space Legs i walki oczekiwałbym czegoś bardziej w stylu ARMA 2/3, niż COD.

Alexy78 czy Ty w ogóle strzelasz się w kosmosie? Tongue"
[quote pid='80946' dateline='1502964874']
Od czegoś Space Legs musieliby zacząć, więc sens widzę jak najbardziej. Nie wszystko naraz. 
Cóż, różnimy się w podejściu do walki FPS w kosmicznym symulatorze statków, nie mogę mówić za wszystkich, ale uważam, że walka FPS nie jest potrzebna.  Wydaje mi się, że tak jak ja, tak gracze chcą jednak "nóżek" dla pogłębienia imersji, skali i tego, by docenić gabaryty i piękno statków, dla których udoskonaleń tak wiele godzin w grze spędzili. COD był przykładem, którego się uczepiłeś - kpiny nie widzę. Jeśli na Space Legs Ci nie zależy z powodów jakie podałem, to strzelanin różnego rodzaju masz na rynku w bród. Znajdziesz coś dla siebie i każdy inny gracz bez najmniejszego problemu. 

Szanowny Xeonary - czy Ty nie widzisz różnicy walki w statku, a walki z karabinem w ręku? Bardzo lubię walkę, że zaraz odpowiem - w statkach tym bardziej. Jestem parę procent od Deadly i odwiedzam nieszczęsnych inżynierów głównie pod kątem skuteczności w walce właśnie. Ale to są 2 różne światy. Z eksploracji mam pioniera na jakieś 50%, ale to głównie dzięki temu, że mi się zachciało saggitariusa odwiedzić i nieco okrężną drogą trasę zrobić. Także tak, strzelam w kosmosie, mam Cuttera nie tylko handlowego, ale i drugiego w wersji bojowej, do tego Vettę oraz silent mode FAS'a z frag Cannonami, teraz pracuję nad imperial hammer courierem. Cały czas się uczę na porażkach, ale tym bardziej walka motywuje mnie do wielu starań w grze. Ale to coś całkiem innego jak bieganie z pistolecikiem w ręku i rzucanie granatami - dlatego podtrzymuję wersję o nieagresji w trybie FPP i chodzeniu po stacjach.

Dobra wiadomość dla Ciebie jest taka, że pewnie i tak, jeśli już dojdzie do "nóżek", to będzie po Twojemu i będziesz mógł się wyszaleć także w tym aspekcie. Pozdrawiam Smile
[/quote]
[Obrazek: 43414.png]
Odpowiedz
#22
Ja tam uwielbiam gatunek FPS i otwarte światy - najpierw w dzieciństwie starałem się latać na każdym symulatorze (łódź podwodna, samolot bojowy, śmigłowiec, awionetka via pierwszy Flight simulator itd.) jaki mi wpadł w rączki ze względu na grafikę 3D i znacznie większą imersję... przy okazji trafiłem na ED i szczęka mi opadła jak ją zobaczyłem... na C64 żadna inna gra nie była tak rozbudowana i nie dawała takiej swobody w trójwymiarowym świecie...

...później pojawiły się FPS-y i mnie wchłonęły, a gatunek symulatorów podupadł...

...nie oczekuje strzelanki w trybie FPS po ED i raczej by gra trochę straciła, ale dla zwiększenia imersji jak najbardziej i jest tu duże pole do popisu... jako handlarz chętnie wysiadłbym ze statku i udał się do jednego z barów, gdzie przy leviatańskiej brandy dokonywałbym z innymi graczami handlu Smile ... ot drobny przykład...
[Obrazek: yQ3vdLa.png]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  No to się narobiło! ED za darmo! Levisq 2 1,172 14.11.2020, 18:50 UTC
Ostatni post: MAGNUM354
  ED w Druku 3D USSER-PL 5 1,291 25.04.2020, 23:10 UTC
Ostatni post: Nizm0
  ED Shipyard NET - strona Harry'ego Pottera Mathias Shallowgrave 7 1,851 07.01.2019, 12:39 UTC
Ostatni post: Yautja
  Modowanie Elite? Własne mechaniki rozgrywki dzięki ED API. Xenderr 18 3,812 06.08.2018, 08:41 UTC
Ostatni post: polaczek0907
  Ewolucja ED mackie 36 8,046 30.04.2018, 06:04 UTC
Ostatni post: MAGNUM354



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości