[HELP]Problem z grą
#1
Shocked 
Witam. Mam problem z uruchomieniem gry, a mianowicie wczoraj zakupiłem klucz z dostępem do podstawki i horizon pass ale nie moge jej uruchomić. od wczoraj mam błąd który polega na tym że wyrzuca mi okienko, w którym napisane jest że wymaga aktualizacji i żebym zmienił preferencje w steamie na wysoki priorytet co zrobiłem lecz niestety nic to nie daje. Ktoś jest w stanie pomóc albo spotkał się z podobną sytuacją?

Niestety nie mogę screena wrzucić Sad

https://zapodaj.net/18befc2893c41.png.html
Mam nadzieje że link działa
Odpowiedz
#2
Znalazłem coś takiego:

1) przeniesienie wszystkich kluczy na konto w serwisie Frontiera
Cytat:I got mine to work finally. After you get stuck with the update splash screen (once you get that far in the installation process), what I had to do was:
Got into My Account at frontiers site.
Enter in a billing address into your details. This will allow another option to become useable in the My Account list on the left
I forget what its called, lol, but it is to input third party keys. Then enter all the keys from the Elite Dangerous Game in your library list inside of STEAM.
(right click ED, choose view keys. I had three keys there, copy and paste each one into the Frontier - My Account - 3rd party or whatever its called and submit each one.
Now, when you launch ED from steam, it works!


2) obejście problemu uruchamiając launcher bezpośrednio z dysku z pominięciem Steam-a
Cytat:Still have the issue, even verifying the files from steam client.
The game runs if I run directly the EDLaunch.exe in the game directory.

3) usunięcie wpisu z opcji uruchamiania (o ile występuje)
Cytat:Problem
With that out of the way, if you have been annoyed by the "Close Launcher" popup screen every time you start ED, I found the fix! People have said to try starting EDLaunch.exe directly from the install folder. Doing so only verifies that the "Update Required" screen's version is exactly the same as the one launched without Steam. No help. Others have said to just launch the game directly and forget Steam entirely... okay but for WMR users, we need SteamVR to handle the VR interface with the game, afaik. Verifying game files from within Steam or from within the Options in the launcher has no effect. Wat do?
The Fix
It's actually just undoing an old "fix" (really more of a shortcut): In Steam, right-click Elite Dangerous, click Properties, and on the General tab, click the "Set Launch Options" button. Inside, you will most likely see "/EDH", which is there to skip the little selection menu and auto-select Horizons. Well this is what's in our way. Delete it, launch the game using "Launch Elite Dangerous in SteamVR Mode", enjoy glorious gameplay without the launcher having a fit.
Yes, the game still starts with Horizons (64-bit) by default; apparently they've removed the need for the flag. Thanks FDev!
Odpowiedz
#3
Pytanie inne - czy wogule założyś konto we Frontierze? to ze gra jest na Steam to i tak lanczer który się uruchamia jest połaczony z Frontierem - bez konta u nich raczej nie zaktualizujesz gry.
Odpowiedz
#4
To samo pomyślałem jak widziałem przycisk Redeem, jednak gra podobno przy pierwszym starcie ze Steama informuje o konieczności zarejestrowania u Frontiera wraz z odpowiednimi odnośnikami. Jeśli zignorował tę informację to opcja 1 powinna rozwiązać problem.
Odpowiedz
#5
(13.10.2019, 11:20 UTC)Stary Karczmarz napisał(a): To samo pomyślałem jak widziałem przycisk Redeem, jednak gra podobno przy pierwszym starcie ze Steama informuje o konieczności zarejestrowania u Frontiera wraz z odpowiednimi odnośnikami. Jeśli zignorował tę informację to opcja 1 powinna rozwiązać problem.

Konto założyłem póżniej niż aktywowałem klucze. coś mi się wydaje że coś zwaliłem. w momencie kiedy połączyłem konta tzn z frontiera ze stemem mam coś takiego:
https://zapodaj.net/f78e68bf1db33.png.html
z czego gre mam na steamie a tak jakby frontier mi jej nie wyłapywał:
https://zapodaj.net/f0881de2ffc49.png.html
postanowiłem że wejde w offa na stemie i gdy loguje się przez konto front'a pisze mi że nie mam tej gry ;( jakiś jeszcze pomysł?
Odpowiedz
#6
Możliwe, spróbuj tego:

Cytat:How do I associate my horizons with my account? Give the instruction. I bought the horizons on Steam.
----------------------------------------------------------------------------------------
On steam:
- Go to the Elite Dangerous game on your library and click CD key
- Copy the horizons DLC key

On the Frontier website store (the link was given to you on the second comment)
- Login
- Go to address book and fill your billing address (no payment info is necessary just your home address or something) and save it.
- Go to "Product Access Key"
- Paste the key from steam there
- Click "submit key" button

REMEMBER: double check that you are doing it on the correct account and that you already have Elite Dangerous (the base game) associated with that account.

That should do it.
You might need to restart ED launcher if you have it open.

Ewentualnie jeśli masz możliwość normalnego uruchomienia launchera (np. poza Steam) to Frontier zaleca takie postępowanie:
https://support.frontier.co.uk/kb/faq.php?id=277
Odpowiedz
#7
Jeśli kupiłeś grę na steam niedawno (po 25 kwietnia 2019) to na swoim koncie na stronie frontiera musisz podłączyć konto steam, na którym dokonales zakupu. Później elite odpalasz przez steam i powinieneś mieć do wyboru "Steam Log In" I ta opcja poprawnie zaloguje cię w launcherze i pozwoli zagrać.
https://support.frontier.co.uk/kb/faq.php?id=277
[Obrazek: 171086.png]
Odpowiedz
#8
@bubmajster ten komunikat z konta Frontier'owego nic nie znaczy, mam takie samo a gram od 4 lat, masz tam jeszcze w rozwijanej liście swojego konta 'Produkt Acces Key' gdzie wpisujesz kluczyk do gry i DLC'ków, potem tylko musisz potwierdzić e-mailem na którym założyłeś konto Frontier
Odpowiedz
#9
(13.10.2019, 15:59 UTC)Dyspozytor napisał(a): @bubmajster ten komunikat z konta Frontier'owego nic nie znaczy, mam takie samo a gram od 4 lat, masz tam jeszcze w rozwijanej liście swojego konta 'Produkt Acces Key' gdzie wpisujesz kluczyk do gry i DLC'ków, potem tylko musisz potwierdzić e-mailem na którym założyłeś konto Frontier

Bardzo Wszystkim dziękuje za pomoc. Skontaktowałem się z support'em
Hey there Adrian,

Thanks for contacting Frontier Customer Support, sorry to hear that you are having trouble accessing Elite Dangerous!

I can see that your Frontier and Steam accounts are correctly linked, however, it seems that your access to the game has not activated correctly.

This can sometimes happen with purchases from unauthorised third party resellers, which we generally advise against as we are unable to guarantee the access they will provide you.

I have fixed this for you now and you should be able to access the game using the Steam login as detailed here


Więcej na allegro nie kupuje ale działa już wszystko :Smileak więc proszę o zamknięcie wątku i jeszcze raz Bardzo dziękuje Wszystkim za chęć pomocy a teraz czas się przywitać Biggrin
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Dwa monitory a gra w Elite szkodi 9 2,862 02.03.2024, 10:25 UTC
Ostatni post: Szumak
  Problem - Instalacja Windows 11 na Systemie Windows 10 M4rek1986 6 2,510 28.03.2022, 15:08 UTC
Ostatni post: M4rek1986
  Problem z włączeniem gry na steamie. atramenciorz 2 1,193 03.01.2022, 19:44 UTC
Ostatni post: atramenciorz
  Problem w ED z klawaiturą i kontrolerami Galimathias 4 1,499 19.09.2020, 08:35 UTC
Ostatni post: MAGNUM354
  X52 pro. Problem Wrev Ecto 2 1,228 28.01.2020, 19:13 UTC
Ostatni post: Wrev Ecto



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości