Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nano Olimpiada 3309 - Space Biathlon
#1
[Obrazek: oC9zuRs.jpg]

Space Biathlon

Opis konkurencji:

  Konkurencja ta odbywać się będzie w osadzie Odyssey. Jest to osada typu military, oznaczona „+”. W osadzie znajdują się dwa lądowiska: małe (S) i średnie (M). Obejrzeć ją możecie także w poradniku Komandora Pitulka, to Osada Military, typ A. Poniżej link do poradnika i zdjęcie osady.
Odyssey dla początkujących część 2 - Odysejowe Bazy
[Obrazek: Z2WapbM.jpg]

  Jest to konkurencja indywidualna, polega ona na biegu (z przeszkodami) po ustalonej trasie dookoła osady i oddaniu kilku strzałów w kierunku ruchomego celu ze Stanowisk Strzeleckich. Wzdłuż całej trasy są rozmieszczone cztery takie stanowiska.
  Osada zostanie wcześniej przygotowana do zawodów, może zdarzyć się sytuacja w której nad osadą będzie latał Goliath oraz statki ochrony. Goliath będzie usunięty z osady tylko w ostateczności, gdyż akcja przeciwko niemu może spowodować agresję statków ochrony latających nad osadą. Będzie usunięty tylko w przypadku jeśli będzie latał na linii strzału. Uważajcie więc gdzie strzelacie, gdyż w ostateczności statki ochrony mogą ostrzelać wasze statki.
  Celem będzie jeden z sędziów, będzie się poruszał na dachu jednego z budynków, z jednostajną prędkością po wyznaczonej linii. Tam i z powrotem.

Wyposażenie zawodników:
Kombinezon: Maverick G1
Broń: Manticore Executioner G1
Dodatkowe wyposażenie: brak

Zasady konkurencji

  1. Trasa wyścigu biegnie po murze dookoła osady i tylko po nim wolno się poruszać:
  2. Jeśli Olimpijczykowi zdarzy się spaść z muru, musi jak najszybciej na niego wrócić. W przypadku spadnięcia na ziemię z całego fragmentu muru Obowiązkowo wskakuje z powrotem w tym kierunku:, a w przypadku spadnięcia na ziemię podczas przeskakiwania przerwy w murze poruszamy się Obowiązkowo w tych kierunkach:
  3. Skakanie jest dozwolone jedynie w powyższym punkcie oraz podczas w trakcie pokonywania przerw w murze, wszystkie takie miejsca mają wyznaczone pola z których wolno skakać i na których wolno lądować. Poza tymi wyjątkami skakanie jest zabronione, Zawodnik powinien poruszać się biegnąc. Za złamanie tego zakazu Zawodnik zostanie ukarany upomnieniem zgodnie z punktem nr.11 niniejszych Zasad.
  4. Z każdego Stanowiska Strzeleckiego oddajecie strzał w kierunku Celu. Ile razy, to tylko zależy od Was. Ale pamiętajcie, amunicji macie tyle ile mieści Wasz kombinezon. W trakcie wyścigu nie można doładowywać amunicji.
  5. Za każdy celny strzał ze Stanowiska Strzeleckiego sędzia odejmuje z Waszego czasu 10 sekund.
  6. Z każdego Stanowiska Strzeleckiego liczy się tylko jedno trafienie.
  7. Żadnego z czterech Stanowisk Strzeleckich nie można ominąć. Trzeba na nich stanąć i oddać strzał do Celu.
  8. Cel znajduje się na dachu budynku CMD, nad wejściem. Będzie się On poruszał z najmniejszą możliwą prędkością po fragmencie dachu, tam i z powrotem.
  9. W trakcie biegu poruszacie się zgodnie z informacjami zawartymi w spoilerach poniżej, jakiekolwiek zboczenie z trasy wyścigu bądź pominięcie jego fragmentu grozi upomnieniem ze strony sędziego.
  10. W drastycznych przypadkach oszukiwania, skracania drogi poprzez omijanie dużych fragmentów muru sędzia może zakończyć wyścig natychmiast i umieścić Olimpijczyka na końcu stawki.
  11. Upomnienia. Uważajcie w trakcie biegu, nasz Sędzia ma doskonałe stanowisko obserwacyjne z samego centrum osady i widzi każdy fragment trasy biegu. W przypadku niezastosowania się do poniższych zasad Gracz otrzyma upomnienie.
      Każde upomnienie to dodanie 5 sekund do wyniku biegu.
      Trzecie upomnienie z kolei będzie skutkować tym, że Olimpijczyk zajmie ostatnią pozycję w Zawodach, bez względu na wynik. Oczywiście czas jego wyścigu dalej jest mierzony, gdyż może się wydarzyć sytuacja że będzie więcej takich Graczy. W przypadku większej ilości graczy z trzema upomnieniami sędziowie w pierwszej kolejności będą brali pod uwagę liczbę upomnień, a następnie czas.
    Każdy Gracz ukarany trzema upomnieniami kończy Zawody bez punktów w Klasyfikacji Generalnej Olimpiady. 
  12. Zawodnicy oczekujący na swoją kolej powinni czekać w budynku Leisure (dobry punkt dla trybu zewnętrznej kamery) lub poza murami osady. W trakcie wykonywania konkurencji nie wolno przeszkadzać innym Zawodnikom podczas biegu, zabronione jest strzelanie, skakanie obok zawodnika, rzucanie granatami.
  13. Sprawdzanie poziomu cierpliwości sędziego może zakończyć się dyskwalifikacją z konkurencji.


Trasa biegu
  1. Miejsce startu jest na bramie prowadzącej na średnie lądowisko, startujemy z zaznaczonego pola:
  2. Po skoku z bramy lądujemy na żółtym polu, z zielonego skaczemy aby pokonać następną przeszkodę:
  3. Możemy wskoczyć na wieżę lub ją wylądować od razu za nią:
  4. Dalsza trasa z zaznaczonymi miejscami z których wolno wykonać skok oraz wylądować:
  5. Stąd skaczemy na pierwsze Stanowisko Strzeleckie:
  6. Na dachu budynku PWR, po zaznaczonym okręgu możemy się swobodnie poruszać, również skacząc:
  7. Pierwsze Stanowisko Strzeleckie:
  8. Z pierwszego Stanowiska Strzeleckiego, na murze lądujemy na zaznaczonym miejscu:
  9. Dalsza trasa z zaznaczonymi miejscami z których wolno wykonać skok oraz wylądować:
  10. Dalsza trasa, z zaznaczonego na zielono pola (lewa strona) wskakujemy na mur lub od razu na wieżę.
  11. Z wieży wskakujemy na budynek na którym znajduje się drugie Stanowisko Strzeleckie
    Uwaga: linia po lewej stronie tylko przypadkowo pokrywa się z cieniem padającym na dach.
  12. Z zaznaczonego miejsca możemy wskoczyć na Drugie Stanowisko Strzeleckie, na nim także musimy wylądować w drodze powrotnej:
  13. Drugie Stanowisko Strzeleckie:
  14. Po zaliczeniu drugiego Stanowiska Strzeleckiego ma mur wskakujemy z zaznaczonego miejsca, lądujemy na tej samej wieży z której go opuściliśmy:
  15. Następny zakręt i prawidłowy sposób jego pokonania:
  16. Na budynek, na którym znajduje się trzecie Stanowisko Strzeleckie wskakujemy z zaznaczonego fragmentu muru:
  17. Będąc już na budynku dowolną drogą kierujemy się w stronę Stanowiska Strzeleckiego, na budynku oprócz wyznaczonych miejsc obowiązuje zakaz skakania:
  18. Trzecie Stanowisko Strzeleckie:
  19. Dokładny zarys trzeciego stanowiska strzeleckiego:
  20. Po oddaniu strzału do celu na mur wskakujemy w tym miejscu:
  21. Następna przeszkoda na trasie i prawidłowy sposób jej pokonania:
  22. Aby udać się w kierunku ostatniego, czwartego Stanowiska Strzeleckiego wskakujemy na budynek w tym miejscu:
    Z muru możemy wskoczyć od razu na płaską część budynku, lecz tylko na pole zaznaczone żółtymi liniami:
  23. Czwarte Stanowisko Strzeleckie:
  24. Po oddaniu strzału, z budynku wskakujemy na mur w tym miejscu:
  25. W tym miejscu przeskakujemy na dalszą część muru. Można także zeskoczyć na platformę i z niej wskoczyć z powrotem na mur.
    To jest jedyny wyjątek kiedy nie będziemy na murze, ani na budynku na którym jest Stanowisko Strzeleckie.
  26. Po minięciu platformy na mur wskakujemy w zaznaczonym miejscu:
  27. Następną przeszkodę pokonujemy tak jak wcześniejsze:
  28. Ostatni zakręt, z zaznaczonym polem do ostatniego skoku w kierunku bramy:
  29. Ostatni skok w kierunku Mety:
  30. Linia Mety:
Film z biegu (film jest wyłącznie demonstracyjny i został nagrany podczas testowania konkurencji. Proszę nie brać pod uwagę miejsc, w których zawodnik skacze, jako punktów odniesienia)




Przebieg konkurencji
  1. Zawodnik wywołany przez sędziego ustawia się na linii startu (patrz Trasa wyścigu, punkt 1)
  2. Poproszony przez sędziego włącza stream na Discordzie, a następnie pokazuje swój ekwipunek.
  3. Na znak sędziego: 3, 2, 1, Start zaczyna bieg.


Zapraszamy do zapisów!


[Obrazek: AAcH4Hk.png]
[Obrazek: 51626.jpg]


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nano Olimpiada Skrzydlatej Husarii edycja 3310 - opis, zasady Pol Detson 0 740 31.08.2024, 16:31 UTC
Ostatni post: Pol Detson
  Nano Olimpiada Skrzydlatej Husarii edycja 3309 - Turniej (archiwalny) Pol Detson 0 1,381 01.10.2023, 12:43 UTC
Ostatni post: Pol Detson
  Nano-Olimpiada DYSKUSJA -PAQ- 5 2,364 29.09.2023, 20:19 UTC
Ostatni post: Pol Detson
Exclamation Nano Olimpiada Skrzydlatej Husarii edycja 3309 - opis, zasady (archiwalny) Pol Detson 0 1,491 19.08.2023, 22:08 UTC
Ostatni post: Pol Detson
  Nano Olimpiada 3309 - Beetle Ball Pol Detson 0 1,304 10.08.2023, 17:14 UTC
Ostatni post: Pol Detson



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości