Space Engineers
#1
Pozdrowienia z planety... no tej planety. Smile

Tygodnie całe kopałem surowce, budowałem rafinerie, projektowałem statki w przestrzeni niedaleko księżyca.

W niedzielę udało mi się skończyć ten statek i dotarłem w końcu do swojego celu - na planetę z atmosferą.
Wreszcie oddycham świeżym powietrzem!

[Obrazek: 2016-07-11-13-40-09-077.png]

Jak widzicie straciłem podwozie jeszcze przed lądowaniem. Jeden uszkodzony tłok zastąpiłem rusztowaniem dla wyrównania poziomów, wewnątrz jeszcze więcej podobnych prowizorek, ale... od tego jestem Inżynierem! Smile

Gra ktoś w Space Engineers?

Może by tak na jakimś serwerze stworzyć bazę TWH?
Odpowiedz
#2
Ja mam ale jak z optymalizacją bo ostatnio to kiepsko było.... przy większych bazach strasznie cięło.
Odpowiedz
#3
(11.07.2016, 14:30 UTC)Rommie_PL napisał(a): Ja mam ale jak z optymalizacją bo ostatnio to kiepsko było.... przy większych bazach strasznie cięło.

Niemal co tydzień był patch związany z optymalizacją.

Teraz mi trzyma równe 60 klatek, ale "większa baza" to względne pojęcie...

Kiedyś jednak w tej startowej naziemnej bazie pamiętam problemy z wyświetlaniem. Teraz to śmiga pięknie łącznie z wyświetlonymi blueprintami w projektorach.

Inaczej też teraz wprowadzają patche. Co tydzień wychodzi wersja testowa DEV, natomiast stabilna jest oddzielnie.
Ta testowa teraz jest bardzo przyjemna, między innymi z nowym sposobem budowania. Niestety zepsuli przy okazji wyświetlanie blueprintów więc jak by ktoś był chętny do poważniejszego działania - to proponuję po czwartku (pewnie naprawią).
Odpowiedz
#4
No ja bym se popykał - serwer mogę postawić na osobnym kompie 100/100MBit lub na swoim no problemo.
Tylko trzeba by trochę przyśpieszyć pewne działania co by się nie zakopać na śmierć Wink
Odpowiedz
#5
łoooo nawet tak? Z Twoim serwem?

Myślałem o jakimś ogólnym żeby dołączyć.

To w każdej chwili!