Liczba postów: 2,059
Liczba wątków: 15
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
243
Platforma:
CMDR: Calvarian
10.03.2017, 10:51 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.03.2017, 10:54 UTC przez Calvarian.)
(10.03.2017, 10:40 UTC)2M1R napisał(a): (10.03.2017, 10:09 UTC)Calvarian napisał(a): Zresztą bardzo dobrze, że 2 statki są lepsze od jednego statku z 3 graczami, to by było zbytnie przegięcie.
A czy dwa okręty podwodne tylko że sternikami dały by sobie radę niscicielem z pełną załogą? Tak na logikę 
Beznadziejne porównanie, nasze okręty nie wymagają pełnej załogi do sprawnego funkcjonowania...
I na logikę, mimo, że jedna korweta z 3 graczami będzie dużo bardziej wydajna niż korweta z jednym graczem, to uważam, że 2 korwety powinny bez problemu przepędzać pojedyńczą, nie ważne ilu graczy będzie na pokładzie. żeby jedna vetta wygrała z dwoma (zakładamy przy identycznych vettach i skillach pilotów), to musiałaby mieć przynajmniej dwukrotnie większą wytrzymałość + większą siłę ognia, a to zdecydowanie za duży boost.
Przy średnich statkach już bym się wachał, czy statek z większą załogą nie powinien wygrać, ale przy dużych nie mam wątpliwości.
Liczba postów: 553
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
54
Zgadzam się z tym, że 1 statek z MC powinien mieć zdecydowaną przewagę przeciwko 1 temu samemu statkowi bez MC - pytanie czy faktycznie tak jest?
Natomast 2 statki bez mc > 1 statek z mc
Liczba postów: 193
Liczba wątków: 20
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
13
Platforma:
CMDR: Conrdd
Prostym rozwiązaniem tego problemu byłaby opcja montowania dedykowanego uzbrojenia pod sterowanie drugim graczem (wieżyczki) o znacznie większej sile ognia niż uzbrojenie automatyczne.
Liczba postów: 553
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
54
Z drugiej strony dlaczego wieżyczki kierowane przez komputer pokładowy mają być słabsze pod względem siły ognia ? 
lepszym rozwiązaniem było by gdyby wieżyczka kierowana przez MC ignorowała np chaff.
Liczba postów: 47
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
6
Platforma:
CMDR: DRACOOLLA
(10.03.2017, 12:41 UTC)Myr0n napisał(a): Z drugiej strony dlaczego wieżyczki kierowane przez komputer pokładowy mają być słabsze pod względem siły ognia ?
lepszym rozwiązaniem było by gdyby wieżyczka kierowana przez MC ignorowała np chaff.
No to się właśnie kupy całkowicie nie trzyma...BA...jest dokładnym zaprzeczeniem obecnych trendów w konstrukcji i rozwoju uzbrojenia...już obecnie pilot przegrał starcie z maszyną (i to nie byle kto, bo instruktor w TOP-GUN), a w przyszłości może być tylko gorzej...
DALEJ...już dzisiejsze systemy p-lot sprowadzają role człowieka do DECYZJI...cały proces namiaru/celowania/niszczenia celu dzieje się automatycznie...
Skąd w ogóle przyszło komuś do głowy, że MC ma dawać jakąś przewagę...z jakiej racji?
Liczba postów: 2,059
Liczba wątków: 15
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
243
Platforma:
CMDR: Calvarian
Bardzo istotne dla mnie pytanie: czy podczas mc, załogant niekierujący statkiem może uruchomić zewnętrzną kamerę i swobodnie nią manipulować?
Liczba postów: 553
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
54
Wynika to z prostego faktu  Frontier zapowiadając sezon 2 jako jeden z punktów zaproponował właśnie multicrew.
Nie mam teraz możliwości poszukania źródła ale między innymi MC reklamowany był na tej zasadzie że statek obsadzony "ludzką" załogą będzie miał zdecydowaną przewagę nad statkiem bez dodatkowej załogi, oślmielam się nawet twierdzić żę było wyraźnie powiedziane że taki statek będzie 4 x lepszy 
Nie było nigdy do końca sprecyzowane na czym ta przewaga miała polegać ale trzeba przyznać, że już sam widok działowego daje niesamowitą przewagę taktyczną bo może on ba bieżąco obserwować całe pole walki. Dużo fajniej rozwiązali to w wyrzutniach rakiet gdzie można strzelać w każdą strone w zasadzie a nie tylko do przodu
Liczba postów: 2,059
Liczba wątków: 15
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
243
Platforma:
CMDR: Calvarian
(10.03.2017, 13:31 UTC)Myr0n napisał(a): Wynika to z prostego faktu Frontier zapowiadając sezon 2 jako jeden z punktów zaproponował właśnie multicrew.
Nie mam teraz możliwości poszukania źródła ale między innymi MC reklamowany był na tej zasadzie że statek obsadzony "ludzką" załogą będzie miał zdecydowaną przewagę nad statkiem bez dodatkowej załogi, oślmielam się nawet twierdzić żę było wyraźnie powiedziane że taki statek będzie 4 x lepszy 
Nie było nigdy do końca sprecyzowane na czym ta przewaga miała polegać ale trzeba przyznać, że już sam widok działowego daje niesamowitą przewagę taktyczną bo może on ba bieżąco obserwować całe pole walki. Dużo fajniej rozwiązali to w wyrzutniach rakiet gdzie można strzelać w każdą strone w zasadzie a nie tylko do przodu
Przewaga jest oczywista, dodatkowe pipsy to dużo + piloci myśliwców którzy są kompetentni i potrafią namierzać moduły i reagować w zależności od sytuacji. Już wcześniej rozważaliśmy myśliwce pod kątem pvp, jako przeszkadzajka, myślę, że teraz osiągną pełnię swoich możliwości.
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
10.03.2017, 13:41 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.03.2017, 14:19 UTC przez Yata_PL.)
(10.03.2017, 13:29 UTC)Calvarian napisał(a): Bardzo istotne dla mnie pytanie: czy podczas mc, załogant niekierujący statkiem może uruchomić zewnętrzną kamerę i swobodnie nią manipulować?
moze , wczoraj tak latalismy z Drakiem i TGroch,
Drakk nawet popelnil jakies testowe filmiki bedac u mnie na statku
(10.03.2017, 10:51 UTC)Calvarian napisał(a): (10.03.2017, 10:40 UTC)2M1R napisał(a): A czy dwa okręty podwodne tylko że sternikami dały by sobie radę niscicielem z pełną załogą? Tak na logikę 
Beznadziejne porównanie, nasze okręty nie wymagają pełnej załogi do sprawnego funkcjonowania...
I na logikę, mimo, że jedna korweta z 3 graczami będzie dużo bardziej wydajna niż korweta z jednym graczem, to uważam, że 2 korwety powinny bez problemu przepędzać pojedyńczą, nie ważne ilu graczy będzie na pokładzie. żeby jedna vetta wygrała z dwoma (zakładamy przy identycznych vettach i skillach pilotów), to musiałaby mieć przynajmniej dwukrotnie większą wytrzymałość + większą siłę ognia, a to zdecydowanie za duży boost.
Przy średnich statkach już bym się wachał, czy statek z większą załogą nie powinien wygrać, ale przy dużych nie mam wątpliwości.
jasne ze tak , ta przewaga wynika z 2 krotnej ilosci hardpointow , cudow nie ma , to tylko jeden statek na sterydach... Chyba ze trafisz na 2 noobki to wtedy jest szansa ze 1 vetta z MC ich ogra
Moje pierwsze wrażenia sa nastepujace:
wszystko zalezy do kogo dolanczasz , jak kapitan statku ma problem z providerem neta lub leci przez wifi , slabe łącze itp to wywala gunnera co minute.. nie spodziewam sie w tym obszarze poprawy a
jak juz trafi sie zespol z solidnym laczem to jest fajna zabawa i wizualne wrazenia dla zmyslow w VR.
minusem jest sterowanie gunnerem , joyem gra sie paskudnie , zaryzykowalbym ze nawet trudniej niz w trybie wierzyczki srv. Na ratunek przychodzi myszka.
Ogólnie dobrze ze zrobli bo to zawsze jakies urozmaicenie w różnych buildach w powtarzalnym stylu gry tyle jest to dziwny arkadowy twór z extra pipsami i pewnie beda przez rok poprawiac.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 366
Liczba wątków: 9
Dołączył: Dec 2016
(10.03.2017, 13:29 UTC)Calvarian napisał(a): Bardzo istotne dla mnie pytanie: czy podczas mc, załogant niekierujący statkiem może uruchomić zewnętrzną kamerę i swobodnie nią manipulować?
Tak, może
|