1.8 / 2.3 The Commanders - Dyskusja
(10.03.2017, 10:40 UTC)2M1R napisał(a):
(10.03.2017, 10:09 UTC)Calvarian napisał(a): Zresztą bardzo dobrze, że 2 statki są lepsze od jednego statku z 3 graczami, to by było zbytnie przegięcie.

A czy dwa okręty podwodne tylko że sternikami dały by sobie radę niscicielem z pełną załogą? Tak na logikę Wink

Beznadziejne porównanie, nasze okręty nie wymagają pełnej załogi do sprawnego funkcjonowania...
I na logikę, mimo, że jedna korweta z 3 graczami będzie dużo bardziej wydajna niż korweta z jednym graczem, to uważam, że 2 korwety powinny bez problemu przepędzać pojedyńczą, nie ważne ilu graczy będzie na pokładzie. żeby jedna vetta wygrała z dwoma (zakładamy przy identycznych vettach i skillach pilotów), to musiałaby mieć przynajmniej dwukrotnie większą wytrzymałość + większą siłę ognia, a to zdecydowanie za duży boost.
Przy średnich statkach już bym się wachał, czy statek z większą załogą nie powinien wygrać, ale przy dużych nie mam wątpliwości.
Odpowiedz
Zgadzam się z tym, że 1 statek z MC powinien mieć zdecydowaną przewagę przeciwko 1 temu samemu statkowi bez MC - pytanie czy faktycznie tak jest?
Natomast 2 statki bez mc > 1 statek z mc
Odpowiedz
Prostym rozwiązaniem tego problemu byłaby opcja montowania dedykowanego uzbrojenia pod sterowanie drugim graczem (wieżyczki) o znacznie większej sile ognia niż uzbrojenie automatyczne.
[Obrazek: cpiiGUt.png]
Odpowiedz
Z drugiej strony dlaczego wieżyczki kierowane przez komputer pokładowy mają być słabsze pod względem siły ognia ?Smile
lepszym rozwiązaniem było by gdyby wieżyczka kierowana przez MC ignorowała np chaff.
Odpowiedz
(10.03.2017, 12:41 UTC)Myr0n napisał(a): Z drugiej strony dlaczego wieżyczki kierowane przez komputer pokładowy mają być słabsze pod względem siły ognia ?Smile
lepszym rozwiązaniem było by gdyby wieżyczka kierowana przez MC ignorowała np chaff.

No to się właśnie kupy całkowicie nie trzyma...BA...jest dokładnym zaprzeczeniem obecnych trendów w konstrukcji i rozwoju uzbrojenia...już obecnie pilot przegrał starcie z maszyną (i to nie byle kto, bo instruktor w TOP-GUN), a w przyszłości może być tylko gorzej...
DALEJ...już dzisiejsze systemy p-lot sprowadzają role człowieka do DECYZJI...cały proces namiaru/celowania/niszczenia celu dzieje się automatycznie...
Skąd w ogóle przyszło komuś do głowy, że MC ma dawać jakąś przewagę...z jakiej racji?
[Obrazek: 51344.png]
Odpowiedz
Bardzo istotne dla mnie pytanie: czy podczas mc, załogant niekierujący statkiem może uruchomić zewnętrzną kamerę i swobodnie nią manipulować?
Odpowiedz
Wynika to z prostego faktu Smile Frontier zapowiadając sezon 2 jako jeden z punktów zaproponował właśnie multicrew.
Nie mam teraz możliwości poszukania źródła ale między innymi MC reklamowany był na tej zasadzie że statek obsadzony "ludzką" załogą będzie miał zdecydowaną przewagę nad statkiem bez dodatkowej załogi, oślmielam się nawet twierdzić żę było wyraźnie powiedziane że taki statek będzie 4 x lepszy Smile
Nie było nigdy do końca sprecyzowane na czym ta przewaga miała polegać ale trzeba przyznać, że już sam widok działowego daje niesamowitą przewagę taktyczną bo może on ba bieżąco obserwować całe pole walki. Dużo fajniej rozwiązali to w wyrzutniach rakiet gdzie można strzelać w każdą strone w zasadzie a nie tylko do przodu
Odpowiedz
(10.03.2017, 13:31 UTC)Myr0n napisał(a): Wynika to z prostego faktu Smile Frontier zapowiadając sezon 2 jako jeden z punktów zaproponował właśnie multicrew.
Nie mam teraz możliwości poszukania źródła ale między innymi MC reklamowany był na tej zasadzie że statek obsadzony "ludzką" załogą będzie miał zdecydowaną przewagę nad statkiem bez dodatkowej załogi, oślmielam się nawet twierdzić żę było wyraźnie powiedziane że taki statek będzie 4 x lepszy Smile
Nie było nigdy do końca sprecyzowane na czym ta przewaga miała polegać ale trzeba przyznać, że już sam widok działowego daje niesamowitą przewagę taktyczną bo może on ba bieżąco obserwować całe pole walki. Dużo fajniej rozwiązali to w wyrzutniach rakiet gdzie można strzelać w każdą strone w zasadzie a nie tylko do przodu

Przewaga jest oczywista, dodatkowe pipsy to dużo + piloci myśliwców którzy są kompetentni i potrafią namierzać moduły i reagować w zależności od sytuacji. Już wcześniej rozważaliśmy myśliwce pod kątem pvp, jako przeszkadzajka, myślę, że teraz osiągną pełnię swoich możliwości.
Odpowiedz
(10.03.2017, 13:29 UTC)Calvarian napisał(a): Bardzo istotne dla mnie pytanie: czy podczas mc, załogant niekierujący statkiem może uruchomić zewnętrzną kamerę i swobodnie nią manipulować?

moze , wczoraj tak latalismy z Drakiem i TGroch,
Drakk nawet popelnil jakies testowe filmiki bedac u mnie na statku

(10.03.2017, 10:51 UTC)Calvarian napisał(a):
(10.03.2017, 10:40 UTC)2M1R napisał(a): A czy dwa okręty podwodne tylko że sternikami dały by sobie radę niscicielem z pełną załogą? Tak na logikę Wink

Beznadziejne porównanie, nasze okręty nie wymagają pełnej załogi do sprawnego funkcjonowania...
I na logikę, mimo, że jedna korweta z 3 graczami będzie dużo bardziej wydajna niż korweta z jednym graczem, to uważam, że 2 korwety powinny bez problemu przepędzać pojedyńczą, nie ważne ilu graczy będzie na pokładzie. żeby jedna vetta wygrała z dwoma (zakładamy przy identycznych vettach i skillach pilotów), to musiałaby mieć przynajmniej dwukrotnie większą wytrzymałość + większą siłę ognia, a to zdecydowanie za duży boost.
Przy średnich statkach już bym się wachał, czy statek z większą załogą nie powinien wygrać, ale przy dużych nie mam wątpliwości.

jasne ze tak , ta przewaga wynika z 2 krotnej ilosci hardpointow , cudow nie ma , to tylko jeden statek na sterydach... Chyba ze trafisz na 2 noobki to wtedy jest szansa ze 1 vetta z MC ich ogra

Moje pierwsze wrażenia sa nastepujace:
wszystko zalezy do kogo dolanczasz , jak kapitan statku ma problem z providerem neta lub leci przez wifi , slabe łącze itp to wywala gunnera co minute.. nie spodziewam sie w tym obszarze poprawy a
jak juz trafi sie zespol z solidnym laczem to jest fajna zabawa i wizualne  wrazenia dla zmyslow w VR.
minusem jest sterowanie gunnerem , joyem gra sie paskudnie , zaryzykowalbym ze nawet trudniej niz w trybie wierzyczki srv. Na ratunek przychodzi myszka.
Ogólnie dobrze ze zrobli bo to zawsze jakies urozmaicenie w różnych buildach w powtarzalnym stylu gry tyle jest to dziwny arkadowy twór z extra pipsami i pewnie beda przez rok poprawiac.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz
(10.03.2017, 13:29 UTC)Calvarian napisał(a): Bardzo istotne dla mnie pytanie: czy podczas mc, załogant niekierujący statkiem może uruchomić zewnętrzną kamerę i swobodnie nią manipulować?

Tak,  może Smile
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Własne kopalnie i bazy na planetach i księżycach. (dyskusja) Azzorek 4 1,208 04.03.2020, 14:12 UTC
Ostatni post: Wojciech Dannyboy
Bug BugFest 3.3 - Dyskusja Ogólna ShiMan 10 2,495 20.12.2018, 15:47 UTC
Ostatni post: Ulpian
Information [OFICJALNY] Patch 2.4 The Return - info, dyskusja i patch notes Mathias Shallowgrave 247 46,449 16.12.2017, 10:30 UTC
Ostatni post: Pienias
  Galnet PL i Galnet Radio - dyskusja ogólna Mathias Shallowgrave 65 18,020 12.09.2017, 18:09 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  1.8 / 2.3 The Commanders - dyskusja ogólna (publiczna) Administrator 4 1,378 21.04.2017, 18:48 UTC
Ostatni post: Indygo



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości