1.8 / 2.3 The Commanders - Dyskusja
Krutek, nikt do gardeł nie skacze. Dyskutujemy sobie nad tym co nam się podoba w 2.3 a co nie, co woleli byśmy inaczej.
Natomiast jak padają argumenty ze czegoś się nie da bo coś, to wtedy można się podeprzeć istnieniem czegoś w RL.

To nie chodzi o to co jest w RL a czego nie ma, tylko o spójność zasad w grze. Głupio jest jak ta sama rzecz w grze raz jest możliwa w takich samych warunkach, a innym razem nie.

Dla jednych to tylko gra, dla innych coś więcej, miał być to space sim, więc ja doskonale rozumiem czemu niektórym ludziom nie pasują arcadowe rozwiązania.
Nie wszystko wszystkim musi pasować, co więcej, nie wszystkim będzie, i tak samo jak wszyscy mogą się z czymś zgadzać, tak samo inni mogą się nie zgadzać Smile
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
(17.02.2017, 09:51 UTC)Krutek napisał(a): Tak czytam i czytam i lecę po:

[Obrazek: comment_FKCLy7LBpLtfbNbqjbBjOpex9YWqmdyf.gif]

Zastanawiam się, tak z czystej ciekawości - jaki jest sens podpierania się tym co jest w RL, techniką, zasadami etc. skoro to jest GRA w której mamy się zrelaksować, zresetować, gra która zawsze będzie miała sprzeczności z RL, bo to jest gra, a nie odwzorowany symulator RL.

Skąd jest w Was tyle goryczy, narzekania i frustracji, że o "widok" czy "celowanie" mało sobie do gardeł nie skoczycie?

Cieszcie się tym co macie w grze, a jak nie macie tego co się Wam w niej podoba lub tego co oczekujecie od niej, to czy granie jest obowiązkiem jak praca czy niezobowiązaną przyjemnością?

Ten cytat, chyba najlepiej spuentuje większość tego wątku:
"Jeszcze się taki nie narodził, co by wszystkim dogodził."
Swoją drogą, co Wam przeszkadza na chwilę przesiąść się do kamery, skoro będzie z niej można statkiem sterować?
Odpowiedz
Bo w kamerze nie ma interfejsu. Jak dodadzą UI pilota do vanity camera to będzie cacy - po prostu gra będzie bardziej arcadeowa i tyle Wink
Odpowiedz
(17.02.2017, 10:06 UTC)Xeonary napisał(a): po prostu gra będzie bardziej arcadeowa i tyle Wink

Elite: Arkanoid Biggrin
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
(17.02.2017, 09:53 UTC)Kyokushin napisał(a): Głupio jest jak ta sama rzecz w grze raz jest możliwa w takich samych warunkach, a innym razem nie.
Kyoku, ta gra się rozwija i to co jest w niej pewne to - ZMIANY.

Dawno Ci mówiłem, że Devsi mają swoją wizję i 95% tego co krzyczy społeczność na forum, puszczają mimo uszu, jednak:  "Show must go on" i "Psy szczekają, ale karawana jedzie dalej". 

DEVsie część pomysłów społeczności wykorzystają, zakładam, że zaimplementują ciekawe rozwiązania , ale jeśli to nie będzie po ich myśli, to pomysł trafi do "kosza-lina". W tak dużej społeczności zawsze będzie faktem, że jednym to się spodoba innym nie.

Przykłady:

RNG - dla mnie jest za mało hardcorowe, za dużo uproszczeń w zbieraniu materiałów, dla Ciebie wręcz odwrotnie.
Skill - dla Ciebie powinna być goła gra, która wyciągnie i pokaże umiejętności gracza - jak w  CS. Ja cieszę się mixem hardcorowo/arcadowym
Inżynierowie i materiały - jedni psioczą, że trzeba zbierać inni mają z tego frajdę.

Przykładów mógłbym mnożyć wiele - zawsze znajdzie się osoba której coś się będzie bardzo podobać, a inny to znienawidzi. Życie.

Pytanie tylko jaki jest sens bicia piany, z której:
1. I tak nic realnie nie wyniknie w grze
2. Będziemy mieli więcej napinek, w której już nawet naszej "Światłości" puściły nerwy. - ciekaw jestem czy da sobie warna za ewidentne załamanie regulaminu na którego stoi straży.


Rozumiem rozmowę w której chcemy podzielić się swoją opinią - to mi sie podoba, a tamto nie - jest w tym sens. 
Ale jaki jest sens przekonywania siebie na wzajem, skoro i tak ŻADNEGO efektu z tego nie będzie ? - Ot bicie piany, dla bicia piany.
Odpowiedz
No właśnie to jest ta rozmowa. Nie podoba ona Ci się - nie uczestnicz w niej Wink

P.S.
Nigdy nie twierdziłem że zbieranie materiałów ma być łatwe. Twierdziłem że nie powinno być nudne, to różnica.
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
Wątek zamykam do czasu ukazania się BETY 2.3.

Wtedy na spokojnie zapraszam do dyskusji na temat zawartości ptacha po jego przetestowaniu.
Aktualnie ostatnie naście stron to tylko dyskusja o tym co chcecie a czego nie w Elite, nie ma to nic wspólnego z tematem wątku.
"Make peace with life, make good of ails, make done all wins and fails, before you follow into shadows the Silver Comet's trail" - Tales From The Frontier


Odpowiedz
Otwieram wątek jako, że ukazała się "z poślizgiem i bez MC" BETA patch'a 2.3.

Proszę trzymać się tematu wątku!
"Make peace with life, make good of ails, make done all wins and fails, before you follow into shadows the Silver Comet's trail" - Tales From The Frontier


Odpowiedz
Wiedziałem że MC będzie tak słabe że je anulują, wiedziałem... Biggrin

Przy okazji, to brzmi ciekawie:
4 new Incursion scenarios
Speed docking
Driver challenge
Ship launched fighter challenge
Odpowiedz
Fejne Inżyniery pod eksplorację się szykują:


Cytat:Engineers

       Ship primary sensor:
           Light weight
           Long Range
           Wide angle

       Detailed Surface scanner (affects how fast you can basic/detailed scan planets):
           Long Range
           Wide Angle
           Fast Scan


I bazy w asteroidach Smile
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Własne kopalnie i bazy na planetach i księżycach. (dyskusja) Azzorek 4 1,208 04.03.2020, 14:12 UTC
Ostatni post: Wojciech Dannyboy
Bug BugFest 3.3 - Dyskusja Ogólna ShiMan 10 2,490 20.12.2018, 15:47 UTC
Ostatni post: Ulpian
Information [OFICJALNY] Patch 2.4 The Return - info, dyskusja i patch notes Mathias Shallowgrave 247 46,449 16.12.2017, 10:30 UTC
Ostatni post: Pienias
  Galnet PL i Galnet Radio - dyskusja ogólna Mathias Shallowgrave 65 18,018 12.09.2017, 18:09 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  1.8 / 2.3 The Commanders - dyskusja ogólna (publiczna) Administrator 4 1,377 21.04.2017, 18:48 UTC
Ostatni post: Indygo



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości