Liczba postów: 164
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jun 2016
Reputacja:
11
Platforma:
CMDR: Inus Antari
.png)
(16.02.2017, 21:53 UTC)Kyokushin napisał(a): Spodziewałem się czegoś takiego że to będzie po prostu fixed i trzeba będzie w ten cel jakośtam przycelować i trafić.
Jeszcze raz, jak to sobie wyobrażałeś, bo nic nie rozumiem. Że wszystkie wieżyczki przejdą w fixed?
Gunner będzie miał do dyspozycji wszystkie wieżyczki, przez co będzie mógł częściowo odciążyć pilota w walce i nie tylko. Każdy z nas grał kiedyś w GTA, tak? Kojarzycie pościgi, gdy jeden NPC kierował samochodem, a drugi wił się przez okno pasażera i strzelał we wszystkie kierunki?
Przełączania się po kolei między wieżyczkami też jakoś nie widzę - obecnie mam na statku 5 takich i prędzej bym zawrotu głowy dostał, niż skutecznie się w takim układzie połapał, a jeszcze coś ustrzelił.
Baton ma rację - tu chodzi o zespołowe podejście do tematu. Na chwilę obecną brat i ja jesteśmy optymistycznie nastawieni do 2.3. Hetmanie, nie jesteś sam!
Liczba postów: 2,979
Liczba wątków: 173
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
295
Platforma:
CMDR: Kyokushin
16.02.2017, 22:42 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.02.2017, 22:46 UTC przez Kyokushin.)
Tak sobie to wyobrażałem jak jest w SRV gdy jesteś na wieżyczce. Czyli masz celownik, masz cel, celujesz, strzelasz, trafiasz bądź nie, w zależności od tego jak wycelowałeś.
Z tego co pokazali to działa tak że obkręcasz wieżyczkę mniej lub bardziej w kierunku celu, nie celujesz, wciskasz guzik i trafiasz.
Nie mam na myśli przechodzenia pomiędzy wieżyczkami, bo przecież siedzisz na fotelu...
To jest akurat dla mnie spoko że wieżyczki są zespolone i kieruje się wszystkimi na raz.
... natomiast co do przechodzenia pomiędzy wieżyczkami, nawiasem mówiąć, to w Star Citizenie jest to ekstra zabawa przy tym, jak fizycznie trzeba z wieżyczki zejść, pójść do innego pomieszczenia, wsiąść do innej, podczas gdy statek jest pod ostrzałem, wiruje i dzieje się akcja.
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
16.02.2017, 22:42 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.02.2017, 09:35 UTC przez Drakkainen.)
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 164
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jun 2016
Reputacja:
11
Platforma:
CMDR: Inus Antari
.png)
16.02.2017, 22:47 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.02.2017, 22:49 UTC przez Inus Antari.)
Kyokushin, mówimy przecież o broniach, które mogą się obracać o 360 stopni dookoła siebie i celować bezpośrednio w górę, a gunner nakierowuje je na konkretny cel. Jeżeli miałyby być fixed, to przecież działałyby gorzej, niż gdyby strzelały bez obsługi gunnera!
Edit: A przy okazji, mamy XXXIV wiek.
Liczba postów: 2,979
Liczba wątków: 173
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
295
Platforma:
CMDR: Kyokushin
16.02.2017, 22:50 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.02.2017, 22:54 UTC przez Kyokushin.)
(16.02.2017, 22:47 UTC)Inus Antari napisał(a): Kyokushin, mówimy przecież o broniach, które mogą się obracać o 360 stopni dookoła siebie i celować bezpośrednio w górę, a gunner nakierowuje je na konkretny cel. Jeżeli miałyby być fixed, to przecież działałyby gorzej, niż gdyby strzelały bez obsługi gunnera!
Nie mówię o niczym innym. Tylko że tutaj nie ma tego elementu celowania. Tutaj wybierasz cel i wieżyczki celują same.
Liczyłem na to że trzeba będzie nimi wycelować, tak samo jak się celuje z broni fixed, czyli celujesz lepiej lub gorzej i trafiasz lub nie.
To czy by działały gorzej czy lepiej, by zależało od tego kogo byś na nich posadził. Nie używam wieżyczek tylko głównie fixed, bo strzelam od nich celniej, i chciałbym swoją celność wykorzystać w nadchodzącym dodatku.
Liczba postów: 3,091
Liczba wątków: 62
Dołączył: Jan 2016
CMDR: Quarion
16.02.2017, 22:55 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.02.2017, 22:57 UTC przez Quarion.)
Ja nie mogę.... dziwne że nikt nie narzeka na "fizykę" dla przedszkolaków w SC jeśli chodzi o sterowanie statkiem...
Znów się włącza męczennictwo ED... ech...
Liczba postów: 2,979
Liczba wątków: 173
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
295
Platforma:
CMDR: Kyokushin
(16.02.2017, 22:55 UTC)Quarion napisał(a): Ja nie mogę.... dziwne że nikt nie narzeka na "fizykę" dla przedszkolaków w SC jeśli chodzi o sterowanie statkiem...
Pewnie dlatego bo jest łudząco podobna do tej w ED.
Liczba postów: 3,091
Liczba wątków: 62
Dołączył: Jan 2016
CMDR: Quarion
(16.02.2017, 22:57 UTC)Kyokushin napisał(a): (16.02.2017, 22:55 UTC)Quarion napisał(a): Ja nie mogę.... dziwne że nikt nie narzeka na "fizykę" dla przedszkolaków w SC jeśli chodzi o sterowanie statkiem...
Pewnie dlatego bo jest łudząco podobna do tej w ED.
Dziwne bo miałem inne odczucie jak u znajomego latałem. Raczej bardziej mi to przypominało Wing Commandera niż ED.
Liczba postów: 164
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jun 2016
Reputacja:
11
Platforma:
CMDR: Inus Antari
.png)
(16.02.2017, 22:50 UTC)Kyokushin napisał(a): (16.02.2017, 22:47 UTC)Inus Antari napisał(a): Kyokushin, mówimy przecież o broniach, które mogą się obracać o 360 stopni dookoła siebie i celować bezpośrednio w górę, a gunner nakierowuje je na konkretny cel. Jeżeli miałyby być fixed, to przecież działałyby gorzej, niż gdyby strzelały bez obsługi gunnera!
Nie mówię o niczym innym. Tylko że tutaj nie ma tego elementu celowania. Tutaj wybierasz cel i wieżyczki celują same.
Liczyłem na to że trzeba będzie nimi wycelować, tak samo jak się celuje z broni fixed, czyli celujesz lepiej lub gorzej i trafiasz lub nie.
To czy by działały gorzej czy lepiej, by zależało od tego kogo byś na nich posadził. Nie używam wieżyczek tylko głównie fixed, bo strzelam od nich celniej, i chciałbym swoją celność wykorzystać w nadchodzącym dodatku.
Rozumiem. Nie wiem, która z tych opcji jest lepsza, wiem, która jest skuteczniejsza.
To żeby zmienić temat - czy zauważył ktoś, że w momencie, gdy pokazywali widok z gościa po prawej stronie pilota, na jego HUDzie były dwa osobne paski podpisane jako HULL?
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
(16.02.2017, 22:15 UTC)Baton napisał(a): Dla mnie będzie kolejną częścią przygody siedzenie w statku z dobrą ekipą i choćby kierowanie limpetami albo nawet ruszanie sobie pipsami. 
I to jest bardzo fajna sprawa Baton niestety gunner większość czasu ( walka) będzie siedział poza obrysem statku, stąd moje rozczarowanie tym rozwiązaniem. Bardzo chciałem mieć wszystko z poziomu mostka , kokpitu lub dodatkowego modułu, imersyjnie.. Dobra lecę z wątku, prześpię sie i może zweryfikuje poglądy po becie.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
|