Dlaczego warto wszystko sprawdzić przed lotem
#21
(23.03.2017, 06:55 UTC)Conrdd napisał(a): Sprawdzę. Ale jak to wygląda gdy wyciąga coś dużego - np. Anaconda? Po wyciągnięciu jest na 6, rozpędzona i po chwili pojawia się masslock. Dokładając do tego iż np. siedzę w lekkim AspExplorer wystarczy chwila by z d... zrobiła się jesień średniowiecza. O patencie z wyłączaniem silnika podczas wyciągania dowiedziałem się niedawno ale doświadczenia z uciekaniem po prostej mam niedobre.

Pamiętaj że masslock nie działa przy HiWake czyli przy skoku do innego systemu. I jeżeli to nie jest ASP exploracyjny czyli z najlżejszymi silnikami to będzie szybszy od Andzi. Jak poddasz interdykcję (silniki na 0 podczas wyciągania) czas na ochłodzenie napędu  jest znacznie mniejszy. Ale po zmianach 2.2 bardzo łatwo można wygrać interdykcję, najlepiej mieć silniki w okolicach 50%, wtedy najłatwiej się manewruje, a jak widzisz że już nie wygrasz bo coś jednak nie idzie to szybko silniki na 0 i poddajesz.
Odpowiedz
#22
(14.03.2017, 17:37 UTC)CYJAN3K napisał(a):
(14.03.2017, 07:00 UTC)Berecik napisał(a): Może nie liczył na tak szybki odzew Smile

To prawda, myślałem że najszybciej koło 13 dostanę jakieś odpowiedzi więc wyłączyłem wszystko i poszedłem spać trochę zdenerwowany bezradnością. Dzięki za chęci.
Jest ktoś dzisiaj? Teraz będę sprawdzał szybciej

No ja jestem, melduje sie . jak mozna pomoc ?  
pozdr GIMAKA 
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Skrótowce / prefiksy przed imionami statków i okrętów Thorghar 11 2,680 06.12.2018, 10:54 UTC
Ostatni post: Rafiki517
  czemu warto zgłaszać bugi ale nie tylko :) Baton 3 1,007 16.03.2018, 16:04 UTC
Ostatni post: Indygo
  Misja pasażerskie. Czy warto? Gdzie warto? white_wolf99 86 18,283 02.03.2018, 23:07 UTC
Ostatni post: ORP Valla



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości