Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
Nowy material ,Elite Dangerous przez soczewki Pimaxa 8k , Imho wyglada to naprawde dobrze, obraz ostry , bez sde , brak problemow z AA (jagies) https://youtu.be/FCsS-2Ftd-8
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 429
Liczba wątków: 9
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
59
Platforma:
CMDR: Ulpian
Dobra, niech pokażą przyrządy w jakiejś prawdziwej symulacji lotniczej. Literki w Elite nie są jeszcze takie małe.
Liczba postów: 2,059
Liczba wątków: 15
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
243
Platforma:
CMDR: Calvarian
Jak sądzicie, jaki trzeba będzie mieć pc aby to dobrze hulało?
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
01.04.2018, 17:46 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.04.2018, 17:52 UTC przez Yata_PL.)
min. taki jak do Vive Pro i WMRow. Za 2 tygonie bedzie sporo recek bo sprzet wyslaja na dnich celem testow do 10 ciu backersow.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 311
Liczba wątków: 23
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
102
Platforma:
CMDR: Dr.Kobayashi
(01.04.2018, 17:46 UTC)Yata_PL napisał(a): min. taki jak do Vive Pro i WMRow. Za 2 tygonie bedzie sporo recek bo sprzet wyslaja na dnich celem testow do 10 ciu backersow.
NIeee, no nie zartuj sobie z bidnego Calvariana xD
Rekomendowany sprzet do Vive to GTX970, do Vive PRO GTX1070.... podczas gdy PIMAX otwarcie mowi, ze najlepsza wydajnosc dla Pimax 8K uzyskamy przy 1080TI SLI dla 1044p
Gdzies widzialem, ale nie moge teraz znalesc calego tekstu "Consumer Volta cards (most probably called GeForce 2080, etc.) will come out this year which should be much more powerful than Pascal. SLI in VR is currently a fool's errand...."
Dla mnie oznacza to jedno... mozesz miec 1080 w SLI i zyskasz jedynie jakies 10-15% ( czyli zupelnie tak samo jak zawsze przy SLI)... stad tez czekaja moze na te nowe karty z rodziny 2070/2080.... aby wycignac ile sie da zachowujac 1044p w max rozdzialce.....
poczekamy zobaczymy
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
07.04.2018, 08:59 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.04.2018, 23:02 UTC przez Yata_PL.)
(05.04.2018, 17:07 UTC)Dr.Kobayashi napisał(a): (01.04.2018, 17:46 UTC)Yata_PL napisał(a): min. taki jak do Vive Pro i WMRow. Za 2 tygonie bedzie sporo recek bo sprzet wyslaja na dnich celem testow do 10 ciu backersow.
NIeee, no nie zartuj sobie z bidnego Calvariana xD
Rekomendowany sprzet do Vive to GTX970, do Vive PRO GTX1070.... podczas gdy PIMAX otwarcie mowi, ze najlepsza wydajnosc dla Pimax 8K uzyskamy przy 1080TI SLI dla 1044p
Gdzies widzialem, ale nie moge teraz znalesc calego tekstu "Consumer Volta cards (most probably called GeForce 2080, etc.) will come out this year which should be much more powerful than Pascal. SLI in VR is currently a fool's errand...."
Dla mnie oznacza to jedno... mozesz miec 1080 w SLI i zyskasz jedynie jakies 10-15% ( czyli zupelnie tak samo jak zawsze przy SLI)... stad tez czekaja moze na te nowe karty z rodziny 2070/2080.... aby wycignac ile sie da zachowujac 1044p w max rozdzialce.....
poczekamy zobaczymy
Pimax na kicku pisal o 1080ti SLi w przypadku Pimaxa 8K X a nie zwyklego 8K
wez to sobie na logike , pimax przyjmuje i renderuje rodzialke 1440p na 1 oko , mniej wiecej tak samo jak w przypadku wiekszosci WMRw , roznica jest taka ze PIMAX upscaluje chipem ( a nie karta graficzna) ta rodzielczosc do rodzieczosci 2x 4K czyli tyle ile potrafi wyswietlic matryca. Oczywiscie w pimaxie jest wiekszy FOV ale tez max odswiezanie tylko 80 mhz. Brainwarp maja pokazac na dniach ktory podbno dziala mniej wiecej tak jak w PSVR tam golgle robia 60 Hz ale softwarowo podbija to 120 Hz, w Pimaxie ma byc 160hz
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 109
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2016
Reputacja:
11
Platforma:
CMDR: Adix
No soczewy robią wrażenie 
Szkoda, że NDA nie pozwala mu na szczegóły... No nic, warto jeszcze poczekać jeśli spełnią obietnice
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
soczewki dopieszczali przez ostatnie pol roku, podobno to customizowane frensele 2gieh genarcji , co mnie troche matrwi , wolabym zeby to była jednorodna powierzchnia bez kocentrycznych ringow tak jak w Vive / Gear Vr lens modzie.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2017
Reputacja:
0
CMDR: Marek Giovanne
(07.04.2018, 08:59 UTC)Yata_PL napisał(a): (05.04.2018, 17:07 UTC)Dr.Kobayashi napisał(a): ....
Pimax na kicku pisal o 1080ti SLi w przypadku Pimaxa 8K X a nie zwyklego 8K
wez to sobie na logike , pimax przyjmuje i renderuje rodzialke 1440p na 1 oko , mniej wiecej tak samo jak w przypadku wiekszosci WMRw , roznica jest taka ze PIMAX upscaluje chipem ( a nie karta graficzna) ta rodzielczosc do rodzieczosci 2x 4K czyli tyle ile potrafi wyswietlic matryca. Oczywiscie w pimaxie jest wiekszy FOV ale tez max odswiezanie tylko 80 mhz. Brainwarp maja pokazac na dniach ktory podbno dziala mniej wiecej tak jak w PSVR tam golgle robia 60 Hz ale softwarowo podbija to 120 Hz, w Pimaxie ma byc 160hz
Dla mnie na logikę to jest kompletnie bez sensu to o czym piszesz. Jeśli Pimax ma upscalować chipem i robić to dobrze to będzie to wrowadzać opóźnienie które w przypadku VR jest nie do przyjęcia, więc strzelam, że będzie obraz w 1440 rozciągnięty na ekran 4K, więc to całe 4K na oko jest taką samą marketingową ściemą jak 8K w nazwie. Jedyny plus, że będzie mniejszy Screen Door Effect.
Jeśli chodzi o upłynniacz w Pimax-ie, Brainwarp czy jak mu tam to z tego co czytałem, że ma po prostu wyświetlać klatki na przemian dla każdego oka, czyli zamias 80 na oko to po 40 na oko. Jak to się sprawdzi zobaczymy...
Natomiast reprojekcja od Sony (czy Asynchronous Spacewarp u Oculusa i Vive ma też swoje ale nie pamiętam nazwy) działa na zasadzie generowania dodatkowych klatek pośrednich poprzez kopiowanie klatki wcześniejszej i wyświetlenie jej z przesunięciem. O tym w którym kierunku i jak mocno ma być przesunięta klatka pośrednia decydują informacje z czujnkócz ruchu. I najważniejsze, gry na PSVR są renderowane w 60fps'ach dostają dodatkowe klatki pośrednie za pomocą Reprojekcji dzięki czemu mają 120fps i są wyświetlane na ekranie OLED z odświeżaniem 120Hz, podobnie jak Oculus i Vive z podobnym upłynniaczem z 45fps robią 90fps i wyświetlają na ekranach 90Hz. W Pimax 8K jeśli w ekranach odśnieżanie wynosi 80Hz to nawet przy zastosowaniu odpowiednika Sonowskiej Reprojekcji nie będzie obrazu wyświetlanego w 160Hz tylko 80Hz z gry renderowanej w 40fps. Mogą jeszcze wyświetlić po 80 klatek na oko na przemian i może wtedy mózg będzie to składał jako obraz wyświetlany w 160Hz, ale dziwne by nikt wcześniej nie wpadł na to by to przetestować. Jakie są też minusy takiego upłynniania, bo wprowadza różne artefakty w wyświetlanym obrazie i nie chce mi się wierzyć, że będzie to wyglądać jak gra w 160fps na 160Hz wyświetlaczu.
|