11.12.2017, 08:07 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.12.2017, 08:43 UTC przez kris750PL.)
70 minut porównania 3 VR https://www.youtube.com/watch?v=DV4VF_duq2w&t=2711s
z wczoraj
zgadzam się ze wszystkim co mówi o Rifcie w 100% z wyjątkiem bólu oczu - akurat ja nie nie mam z tym problemu.
Najlepszy tracking ma oczywiście Vive
Pełny tracking w Rifcie wymaga 3 sensorów - ja mam 2 ale gram tylko frontalnie i nie wiem jak można by było go poprawić według mnie jest idealnie.
Trackingiem w Windows Reality nie ma co straszyć - działa dobrze z wyjątkiem bardzo wyjątkowych sytuacji, WR został zresztą stworzony także do gier
więc dziwne też byłoby aby tracking kontrolerów źle działał.
Poza tym to już moje zdanie - granie w okularach jest bardzo niewygodne, nawet jak są bardzo małe i pasują - ja zakładam soczewki i żadnego problemu nie ma.
Nad VR pracuje wiele firm, opracowywane jest np. śledzenie źrenic co pozwoli w kolejnej generacji na znaczne zwiększenie wydajności.
Poza tym to już moje zdanie to w ogóle zanim się jakikolwiek VR kupi to warto poszukać na youtubie czy spośród gier które leżą w obszarze zainteresowania są takie które dobrze działają w VR, vbo kupno tego tak ogólnie żeby "sobie pograć w cokolwiek" to szybki krok do odłożenia tego na półkę.
z wczorajzgadzam się ze wszystkim co mówi o Rifcie w 100% z wyjątkiem bólu oczu - akurat ja nie nie mam z tym problemu.
Najlepszy tracking ma oczywiście Vive
Pełny tracking w Rifcie wymaga 3 sensorów - ja mam 2 ale gram tylko frontalnie i nie wiem jak można by było go poprawić według mnie jest idealnie.
Trackingiem w Windows Reality nie ma co straszyć - działa dobrze z wyjątkiem bardzo wyjątkowych sytuacji, WR został zresztą stworzony także do gier
więc dziwne też byłoby aby tracking kontrolerów źle działał.
Poza tym to już moje zdanie - granie w okularach jest bardzo niewygodne, nawet jak są bardzo małe i pasują - ja zakładam soczewki i żadnego problemu nie ma.
Nad VR pracuje wiele firm, opracowywane jest np. śledzenie źrenic co pozwoli w kolejnej generacji na znaczne zwiększenie wydajności.
Poza tym to już moje zdanie to w ogóle zanim się jakikolwiek VR kupi to warto poszukać na youtubie czy spośród gier które leżą w obszarze zainteresowania są takie które dobrze działają w VR, vbo kupno tego tak ogólnie żeby "sobie pograć w cokolwiek" to szybki krok do odłożenia tego na półkę.

.png)
MOJE ODZNAKI
![[Obrazek: ksMw3tO.png]](http://i.imgur.com/ksMw3tO.png)
![[Obrazek: K3dQwqx.png]](https://i.imgur.com/K3dQwqx.png)