10.12.2017, 21:15 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.12.2017, 22:08 UTC przez Yata_PL.)
(10.12.2017, 15:43 UTC)Kriztozz napisał(a):(09.12.2017, 09:25 UTC)Yata_PL napisał(a): nie bralbym zadnego z powyzszych
(09.12.2017, 12:10 UTC)Pueblo napisał(a): jako uzytkownik Rifta CV1, napisze oczywiscie ze bierz Rift (nie potrzebujesz dodatkowego sensora, 360 i room scale dziala dobrze na dwoch sensorach ktore sa w zestawie). Za riftem przemawia, przede wszystkim cena + touch'e + Dash 2.0.Nie brać z jakiego powodu?
Ale jesli nie masz cisnien i nie jestes do konca pewien, nie bralbym zadnego na ta chwile.
Bo sprzęt nie domaga? Czy poczekać na jakieś obniżki? Czy jeszcze z jakiegoś innego powodu?
Bo w 2018 oba te hedsety beda technologicznie w plecy... WMRy np od Lenovo lub Samsunga o wyzszej rodzielczosci od Oculusa
super nadaja sie do simów, dodatkowo nie potrzebujesz ciągnąc kabli i ustawiac sensorów. Komfort użytkowania tez na plus - nie ma ucisku na twarzy , headstrap opiera sie na czole. Celowo napisałem do simów bo kontrolery zgubia tracking w pewnych sytuacjach.
Luknij tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=3TBQ5i1HhZ0
https://www.youtube.com/watch?v=B8mMbiBQ_3M
A Pimax 8k który ma dolecieć teoretycznie do backersów ( i do mnie) za miesiac moim zdeniem zamiecie wszystko co teraz jest na rynku dla PC.
DK2/PSVR 960/100=9,6 PPD - 89% (-11% to CV1/Vive)
CV1/Vive 1080/100=10,8 PPD - 100% (referent point for comparison)
Pimax4K 1280/100=12,8 PPD - 119% (+19% to CV1/Vive)
Odyssey 1440/100=14,4 PPD - 133% (+ 33% to CV1/Vive)
Pimax8KX 3840/150=25,6 PPD - 237% (+137% to CV1/Vive)
(10.12.2017, 17:04 UTC)Pueblo napisał(a): To zalezy od ustawienia Twojego pokoju. Vive musi miec sensory po przekatnej,
nie prawda, ja nie mam po przekatnej... mniej wiecej te same reguły tu i tam
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
At least I was born in time to do it in VR.
