Mi brakuje:
- werbowania załogi w liczbie zależnej od wielkości statku (do Panther Clippera było potrzebnych 12 osób o ile dobrze pamiętam)
- misji powiązanych z członkami załogi (w FE2 za niektórymi uganiała się mafia, a innych szukała rodzina)
- Oprócz misji robienia zdjęć były też misje polegające na zbombardowaniu jakiejś stacji (dostawało się specjalną rakietę). Generalnie brakuje mi osobnego drzewka misji wykonywanych dla wojska, jak to miało miejsce w poprzednich grach
- Wprowadzenie kapsuły ratunkowej. W FE2 można było dokupić kapsułę ratunkową. Był to mały stateczek zdolny do lotu w obrębie systemu i pozwalający dolecieć do najbliższej stacji po utracie głównego statku (w FE2 był "permadeath", więc rozwiązanie miało sens, w ED można by dołożyć mechanikę z misjami ratunkowymi do kapsuł, które utknęły w systemach bez stacji)
- Śledzenie celów do zamachów. W FE2 należało cel namierzyć i skoczyć za nim (Wake Scanner) żeby go dopaść na obrzeżach systemu (trochę inaczej działał tam system prawa - policja funkcjonowała w zasadzie tylko w bezpośrednim otoczeniu stacji/baz)
- System podtrzymywania życia w ładowni jeżeli chce się przewozić żywy towar. Do dziś pamiętam jak w początkach kariery w FE2 wyładowałem ładownię niewolnikami, a dowiozłem mięso
Mam sporo więcej życzeń, ale oprócz Waszych punktów, to tego mi brakuje w ED, a co już funkcjonowało w poprzednich grach.
- werbowania załogi w liczbie zależnej od wielkości statku (do Panther Clippera było potrzebnych 12 osób o ile dobrze pamiętam)
- misji powiązanych z członkami załogi (w FE2 za niektórymi uganiała się mafia, a innych szukała rodzina)
- Oprócz misji robienia zdjęć były też misje polegające na zbombardowaniu jakiejś stacji (dostawało się specjalną rakietę). Generalnie brakuje mi osobnego drzewka misji wykonywanych dla wojska, jak to miało miejsce w poprzednich grach
- Wprowadzenie kapsuły ratunkowej. W FE2 można było dokupić kapsułę ratunkową. Był to mały stateczek zdolny do lotu w obrębie systemu i pozwalający dolecieć do najbliższej stacji po utracie głównego statku (w FE2 był "permadeath", więc rozwiązanie miało sens, w ED można by dołożyć mechanikę z misjami ratunkowymi do kapsuł, które utknęły w systemach bez stacji)
- Śledzenie celów do zamachów. W FE2 należało cel namierzyć i skoczyć za nim (Wake Scanner) żeby go dopaść na obrzeżach systemu (trochę inaczej działał tam system prawa - policja funkcjonowała w zasadzie tylko w bezpośrednim otoczeniu stacji/baz)
- System podtrzymywania życia w ładowni jeżeli chce się przewozić żywy towar. Do dziś pamiętam jak w początkach kariery w FE2 wyładowałem ładownię niewolnikami, a dowiozłem mięso
Mam sporo więcej życzeń, ale oprócz Waszych punktów, to tego mi brakuje w ED, a co już funkcjonowało w poprzednich grach.
Star Citizen kod referencyjny: STAR-7T7J-3QFX
YT: Obywatel Yautja - YouTube
YT: Obywatel Yautja - YouTube

.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)