2.4 and Beyond - podsumowanie streamu z Frontier Expo 2017.
#40
Tez mi sie wydaje ze większość graczy odpala gre z launchera ( bo jest szybciej i dobrze zrobiony) a wykresy z Steama nie mozna na serio analizować w przypadku ED.
Mowi sie ze sprzedano 2.5 M licencji razem z PS4 i Xbox wiec osobiście dziwie ze Frontier chwycił 3cią sroke za ogon ( Jurrasic..) mając taka baze graczy którzy czesciowo sie odwócili z powodu braku szybkiego rozwoju jednak wiedza jaki jest potencjal albo ciagle graja i wyczekują rozwoju. Mogli by to skalkulowac i wrzucic 50~70 % posiadanych zasobów ludzkich do projektu i wyczesać z tego tylułu dodatkowe 40~50 Euro za kazdy rok(sezon) i rozwijać ja szybciej.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: 2.4 and Beyond - podsumowanie streamu z Frontier Expo 2017. - przez Yata_PL - 11.10.2017, 09:07 UTC

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Frontier Roadmap na najbliższe 5 lat SP-GGX 36 10,832 26.09.2019, 15:01 UTC
Ostatni post: Kuba Wolf
  Frontier update - 23 kwietnia 2013 [Cornholio] 14 3,807 13.04.2019, 13:22 UTC
Ostatni post: Kuba Wolf
  Frontier update 1.03.2019 Yata_PL 47 10,901 06.03.2019, 11:09 UTC
Ostatni post: USSER-PL
Information Chapter 4 - podsumowanie streamu z górnictwem i szwadronami (01.11) Mathias Shallowgrave 24 5,612 06.11.2018, 16:58 UTC
Ostatni post: Fenyl de Lechia
  Chapter 4 - podsumowanie streamu z eksploracją i kodeksem (18.10) Mathias Shallowgrave 17 4,803 31.10.2018, 12:06 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości