raczej nie
pierwsze doniesienie pochodziło z PC/Win 7 x64 / Elite: D+Horizons i T-9 + 2/4 moduły CLC klasy D3
- - -
ponieważ obaj z Galem stwierdziliście, że nie działa, to dziś w robocie odpaliłem całkowicie różny test, tylko konto to samo
normalnie gram na PC w domu, a ta instalka na Maca to tak z ciekawości była, do testów właśnie
(nawet niezbyt się tam lądować da, bo sterowanie myszą o znacznie zawyżonej czułości - ale to komp do pracy, więc nie chcę w tym grzebać)
zatem inny system operacyjny, inna wersja gry, inne statki, inne moduły, nawet lokacje inne => a efekt podobny
co więcej, hm...
teraz mi tak zaświtało, że jeszcze jedna wspólna cecha tych doświadczeń była: w obu przypadkach po otwarciu hardpointów (do odpalenia limpetów) następowało wyłączenie części modułów z powodu niuansów w zasilaniu - ale czy to mogło by być przyczyną? to były różne statki z różnym outfitem i co innego się wyłączało...
Ale jeszcze potestuję, bo wygląda na dziwną rzecz...
-------EDIT-------
problem mnie zaintrygował
kolejny test:
PC/Win7 x64 / ED-bez Horizons - INNE KONTO !!!
- 4 CLC klasy C1 - tak dla odmiany
- 1 sztuka limpetu
- statek: Type-6
- - - - -
efekt: 1 limpet z ładowni klonuje na 4 zbierające
tym razem nakręciłem film, ale ponieważ nie jezdem youtuberem - nie bardzo umiem wrzucić...
ale wrzucę, może się uda
(jeszcze się coś tam przetwarza, ale może coś kiedyś się pokaże... ;-p)
a może to tak trzeba? ;-/
https://www.youtube.com/watch?v=ClK62bZ_...e=youtu.be
umieściłem też plik SWF (200mb) na moim dropboxie - powinno dać się ściągnąć (albo i nie...)
https://dl.dropboxusercontent.com/u/6731...3.swf.html
pierwsze doniesienie pochodziło z PC/Win 7 x64 / Elite: D+Horizons i T-9 + 2/4 moduły CLC klasy D3
- - -
ponieważ obaj z Galem stwierdziliście, że nie działa, to dziś w robocie odpaliłem całkowicie różny test, tylko konto to samo
normalnie gram na PC w domu, a ta instalka na Maca to tak z ciekawości była, do testów właśnie
(nawet niezbyt się tam lądować da, bo sterowanie myszą o znacznie zawyżonej czułości - ale to komp do pracy, więc nie chcę w tym grzebać)
zatem inny system operacyjny, inna wersja gry, inne statki, inne moduły, nawet lokacje inne => a efekt podobny
co więcej, hm...
teraz mi tak zaświtało, że jeszcze jedna wspólna cecha tych doświadczeń była: w obu przypadkach po otwarciu hardpointów (do odpalenia limpetów) następowało wyłączenie części modułów z powodu niuansów w zasilaniu - ale czy to mogło by być przyczyną? to były różne statki z różnym outfitem i co innego się wyłączało...
Ale jeszcze potestuję, bo wygląda na dziwną rzecz...
-------EDIT-------
problem mnie zaintrygował

kolejny test:
PC/Win7 x64 / ED-bez Horizons - INNE KONTO !!!
- 4 CLC klasy C1 - tak dla odmiany
- 1 sztuka limpetu
- statek: Type-6
- - - - -
efekt: 1 limpet z ładowni klonuje na 4 zbierające
tym razem nakręciłem film, ale ponieważ nie jezdem youtuberem - nie bardzo umiem wrzucić...
ale wrzucę, może się uda

(jeszcze się coś tam przetwarza, ale może coś kiedyś się pokaże... ;-p)
a może to tak trzeba? ;-/
https://www.youtube.com/watch?v=ClK62bZ_...e=youtu.be
umieściłem też plik SWF (200mb) na moim dropboxie - powinno dać się ściągnąć (albo i nie...)
https://dl.dropboxusercontent.com/u/6731...3.swf.html
Bezspornym dowodem na istnienie inteligencji pozaziemskiej jest fakt, że się z nami nie kontaktuje...
![[Obrazek: 1XKzkTr.png]](http://i.imgur.com/1XKzkTr.png)

znaczki