16.02.2016, 13:42 UTC
No właśnie takich problemów obawiam się najbardziej. Ale powtórzę -to jest koncepcja, tylko testy i jej stopniowe udoskonalanie pozwoli dowiedzieć się czy jest słuszna. Być może 3 statki bedą lepsze niż 4. Napewno będzie potrzeba wielu usprawnień, treningu procedur by np. wyeliminować problem typu zebranie setek fragmentów zanim znikną.
Ale głównie właśnie chodzi o optymalizację bardziej niż maksymalizację zysku. Nawet pilot w adderku jest w stanie zwiększyć zysk grupy o pare millionów CR per godzina poprzez poszukiwanie odpowiednich skałek co na jego poziomie jest ogromnym skokiem i pozostali też na tym zyskują. Jasne, będzie musiał jakoś odebrać swoją nagrodę ale w perspektywie to też nie bedzię czas stracony.
Jeśli idea by się sprawdziła można ją pomniejszyć w skali w razie potrzeb, dzięki podziałowi ról zaangażować większą ilość osób i masowo podbijać dostatek członków Husarii!
Wiadomo że weterani mogą sobie pozwolić podciągnąć świeżaka poprzez dotację zakupionych na stacji setek ton platyny czy czegokolwiek. Ale chyba lepiej jakby sam zapracował na zysk przy okazji praktykując pracę w zespole, koordynację i chłonąc praktyczną wiedzę doświadczonych graczy!
Ale głównie właśnie chodzi o optymalizację bardziej niż maksymalizację zysku. Nawet pilot w adderku jest w stanie zwiększyć zysk grupy o pare millionów CR per godzina poprzez poszukiwanie odpowiednich skałek co na jego poziomie jest ogromnym skokiem i pozostali też na tym zyskują. Jasne, będzie musiał jakoś odebrać swoją nagrodę ale w perspektywie to też nie bedzię czas stracony.
Jeśli idea by się sprawdziła można ją pomniejszyć w skali w razie potrzeb, dzięki podziałowi ról zaangażować większą ilość osób i masowo podbijać dostatek członków Husarii!
Wiadomo że weterani mogą sobie pozwolić podciągnąć świeżaka poprzez dotację zakupionych na stacji setek ton platyny czy czegokolwiek. Ale chyba lepiej jakby sam zapracował na zysk przy okazji praktykując pracę w zespole, koordynację i chłonąc praktyczną wiedzę doświadczonych graczy!
