04.07.2017, 12:26 UTC
(04.07.2017, 11:25 UTC)Dako napisał(a): Wracając do Twojej koncepcji nie wiem czy uda Ci się wygodnie sterować przepustnicą za pomocą nacisku na pedał ruchomego orczyka. W samochodzie przy nieruchomych pedałach to się sprawdza ale tu kąty co chwila ulegają zmianie i będzie wymagać to trochę wprawy. Choć podobno wszystkiego można się nauczyć
Nie wiem czy dobrze myślimy. W mojej koncepcji ruch orczyka (czyli ten odpowiadający za ster kierunku) realizowałby tylko zadania przepustnicy. W tym przypadku ruch pedału, który uruchamia hamulce kół samolotu nie byłby w ogóle wykorzystany. Standardowo u mnie za ruch orczyka odpowiada oś skrętna joysticka.
Jeżeli założone przeze mnie rozwiązanie się sprawdzi, prawdopodobnie kolejnym krokiem będzie zakup drugiego joysticka.
Ps. Podaną stronkę znam ale brakuje mi tam paru wymiarów porównawczych.

