27.06.2017, 09:09 UTC
Trzeba zawsze pamiętać:
- jak ty zobaczysz przeciwnika to najprawdopodobniej on widzi i ciebie (no chyba że masz już perka "Żarówkę")
- jeżeli przeciwnik cię zobaczy to widzą i wszyscy w okolicy
- jeżeli widzą cię wszyscy to możesz oberwać od niewidzialnego czołgu (poza zasięgiem widzenia twoim i kolegów z drużyny)
- to że masz twardy czołg nie znaczy że nikt cię nie przebije
- wieloma czołgami warto stanąć lekko pod kątem do przeciwnika masz większe szanse na odbicie (oczywiście to zależy od czołgu, pamiętaj że pod im większym kątem trafi w ciebie pocisk tym większe szanse na odbicie)
- jest jeszcze zasada 3 kalibrów (jeżeli kaliber pocisku jest 3 razy większy niż grubość blachy, zawsze będzie przebicie)
- niestety początki są trudne i jazda z załogą 50% to straszne utrapienie
- zawsze warto przełożyć załogę z poprzedniego czołgu (jak cię stać to za kasę, za golda dopiero powyżej 3 perków no chyba że nie szkoda Ci kasy)
-- przy przeszkoleniu załogi za kasę tracisz 10% całego doświadczenia a że każdy następny % wymaga więcej doświadczenia to 100% załoga po przeszkoleniu powinna mieć ok 97% (wartości przybliżone, można na necie znaleźć kalkulatory do wyliczania doświadczenia przy resecie perków i przeszkoleniu)
-- przy przeszkoleniu za darmo traci się 20%
- są 2 rodzaje umiejętności na co warto zwrócić uwagę, informacja w opisie umiejętności, Perki działają dopiero po wbiciu 100% na danej umiejętności (np wspomniana wcześniej "żarówka", wyjątkiem jest Braterstwo stali który zaczyna działać dopiero jak umiejętność jest na wszystkich załogantach na 100%), skille działają zawsze ale im więcej % tym lepiej
Jak coś jeszcze mi się przypomni dam znać
- jak ty zobaczysz przeciwnika to najprawdopodobniej on widzi i ciebie (no chyba że masz już perka "Żarówkę")
- jeżeli przeciwnik cię zobaczy to widzą i wszyscy w okolicy
- jeżeli widzą cię wszyscy to możesz oberwać od niewidzialnego czołgu (poza zasięgiem widzenia twoim i kolegów z drużyny)
- to że masz twardy czołg nie znaczy że nikt cię nie przebije
- wieloma czołgami warto stanąć lekko pod kątem do przeciwnika masz większe szanse na odbicie (oczywiście to zależy od czołgu, pamiętaj że pod im większym kątem trafi w ciebie pocisk tym większe szanse na odbicie)
- jest jeszcze zasada 3 kalibrów (jeżeli kaliber pocisku jest 3 razy większy niż grubość blachy, zawsze będzie przebicie)
- niestety początki są trudne i jazda z załogą 50% to straszne utrapienie
- zawsze warto przełożyć załogę z poprzedniego czołgu (jak cię stać to za kasę, za golda dopiero powyżej 3 perków no chyba że nie szkoda Ci kasy)
-- przy przeszkoleniu załogi za kasę tracisz 10% całego doświadczenia a że każdy następny % wymaga więcej doświadczenia to 100% załoga po przeszkoleniu powinna mieć ok 97% (wartości przybliżone, można na necie znaleźć kalkulatory do wyliczania doświadczenia przy resecie perków i przeszkoleniu)
-- przy przeszkoleniu za darmo traci się 20%
- są 2 rodzaje umiejętności na co warto zwrócić uwagę, informacja w opisie umiejętności, Perki działają dopiero po wbiciu 100% na danej umiejętności (np wspomniana wcześniej "żarówka", wyjątkiem jest Braterstwo stali który zaczyna działać dopiero jak umiejętność jest na wszystkich załogantach na 100%), skille działają zawsze ale im więcej % tym lepiej
Jak coś jeszcze mi się przypomni dam znać

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
![[Obrazek: 15171.png]](http://inara.cz/data/sigs/15/15171.png)
MOJE ODZNAKI![[Obrazek: y7oX0lt.png]](http://i.imgur.com/y7oX0lt.png)
![[Obrazek: DjO0ke9.png]](http://i.imgur.com/DjO0ke9.png)
![[Obrazek: FUcThXK.png]](http://i.imgur.com/FUcThXK.png)
![[Obrazek: ksMw3tO.png]](http://i.imgur.com/ksMw3tO.png)
![[Obrazek: lfGVebo.png]](http://i.imgur.com/lfGVebo.png)
![[Obrazek: OofzTW0.png]](http://i.imgur.com/OofzTW0.png)
![[Obrazek: VNDNuly.png]](https://i.imgur.com/VNDNuly.png)