18.04.2017, 13:07 UTC
(18.04.2017, 12:45 UTC)Baton napisał(a):(18.04.2017, 12:34 UTC)Arnul napisał(a): Pewnie znajdą się jeszcze inne przypadki gdzie Long Range wygra, ale na dłuższą metę uważam, że Fast jest wydajniejszy.
W sumie to możemy zorganizować sobie jakiś mini pojedynek skanerów. Wsiądziemy w fabryczne DBE czy ASPy jeden z Long Range drugi z Fast, polecimy do tego samego systemu i porównamy czasy zeskanowania wszystkich ciał.
Trochę się nie rozumiemy, ja mówię, że mnie się z pewnych powodów long range też podoba, nie jestem poszukiwaczem prawd uniwersalnych, ani tego co najwydajniejsze, pewnie dlatego mi dolot do Colonii zajmuje dłużej niż 3:15
Ja raczej lubię polatać tydzień z jednym, tydzień z drugim i zobaczyć co dla mnie jest "fajniejsze", sprinty ze stoperem w ręku to nie te lata już
Się rozumie. Zgodnie z klasykiem "nikt mi nie będzie mówił jak mam grać"
I jak najbardziej się z Tobą zgadzam. Jak chce ktoś lecieć eksplorować uzbrojony po zęby - jego wybór. Jak ktoś chce lecieć na PvP bez inżynierów - też jego wybór.Ale osobom szukającym optymalnego rozwiązania - Fast czy Long Range - zrobienie takiego porównania może się przydać. Nie chodzi o to kto wygra. Zresztą temat nosi nazwę "Detail surface skaner - fast scan czy long range?" więc w sumie warto by znaleźć odpowiedź.
Ja np. jeżeli z testów by wyszło, że Long Range jest wydajniejszy zamontowałbym Long Range.

.png)
