29.03.2017, 15:00 UTC
(29.03.2017, 14:39 UTC)Fenyl de Lechia napisał(a): A mi pomysł z różnymi nagrodami dla różnych rang się podoba i wytłumaczenie mnie przekonuje:
Cytat:With regards to multicrew, we felt it was important to balance the amount of credits you receive after joining a session for a few reasons.
Without this balance players would quickly be able to skip the initial progression in the game. This is something that was designed to teach players how to engage with the Elite Dangerous galaxy, and allowing players to jump in to someone else’s ship and earn millions of credits in no time at all would allow them to skip this progression entirely and hop straight in to a larger ship, without having learned how to make money in normal gameplay. These new players won’t have learned the intricacies of each ship, the intricacies of combat, exploration or trade, and most importantly they won’t feel like they’ve earned the right to sit in the mighty Anaconda. It would truly change the early in-game progression, and knock the balance of the game for the worse… for both new and experienced players.
Jak dla mnie są farmazony i zasłona dymna. Prawda jest taka że jak gracz ominie grind kredytów, do tego nie interesuje go eksploracja to ma właśnie z głowy 80% gry
.To jest złe podejście. Jak chcą sprawić żeby gracz sam na siebie zarobił i nauczył się grać to niech zrobią, prawdziwy tutorial, taki na kilka godzin z NPCem który do Ciebie mówi i Cie szkoli, z ciągłością - taką mini kampanie szkoleniową. To jest mydlenie oczu. Niech każdy sam sobie decyduje czy chce grindować czy woli zarobić łatwiej z kumplem...
