16.02.2017, 21:58 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.02.2017, 22:02 UTC przez Yata_PL.)
(16.02.2017, 21:43 UTC)Kyokushin napisał(a):(16.02.2017, 21:36 UTC)DRACOOLLA napisał(a): .Gunner ma widok bez mała 3D, z pełnym obrazowaniem pola walki i orientacji w przestrzeni, kiedy ja , było, nie było jednak jestem ograniczony kabiną?
haha, dokładnie. Generalnie dla każdego pilota widok TPP byłby ultra ważny, bo widzi co jest za nim, po bokach etc, i z tej przyczyny własnie ludzie tak walczyli żeby TPP nie było, bo noobowaty gameplay wtedy się robi. Typowy arcade.
I nagle okazuje się, że ultra wazna z punktu widzenia pilota hipotetyczna technologia, dla niego jest niedostępna, a ma ją... w tym samym statku gunner
no i ta nie konsekwencja Frotniera czyli w SRV jest zwyczajny widok FPS z poziomu wieżyczki (turret mode) która jest na gimbalach, łatwo nie ma bo ciężko sterować SRV i jednocześnie obracać wieżyczka i własnie dla takiej mechniki MC jest potrzebny a nie przerabiania modelu walki na RTSa
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
At least I was born in time to do it in VR.

