15.02.2017, 13:59 UTC
W kwestii wyglądu ruin proponuję jeszcze taki argument:
Mówimy tutaj o obcych, którzy inaczej (zapewne) widzą prawa budowlane i BHP. Ale co ważniejsze - te ruiny to najprawdopodobniej pozostałości po bazie albo banku danych, a nie domu na uprzednio zaludnionej planecie. Co jest prostsze z punktu widzenia lore - budować wszystko w jednym stylu oszczędzając czas, by móc zabrać się do właściwej roboty, czy puścić wodze fantazji i każdą bazę budować inaczej?
Jak w wojsku - czy każdy czołg wygląda inaczej? Czołg ma strzelać z lufy, a nie wyróżniać się na polu walki
Ta samo może być z ruinami - jeżeli zostawiasz informacje dla następnych ras, to chcesz to maksymalnie uprościć, by nie musieli rozgryzać zagadki układu ruin zanim przejdą do najważniejszych informacji.
Piszę "być może", bo przeznaczenie ruin nie zostało określone.
Mówimy tutaj o obcych, którzy inaczej (zapewne) widzą prawa budowlane i BHP. Ale co ważniejsze - te ruiny to najprawdopodobniej pozostałości po bazie albo banku danych, a nie domu na uprzednio zaludnionej planecie. Co jest prostsze z punktu widzenia lore - budować wszystko w jednym stylu oszczędzając czas, by móc zabrać się do właściwej roboty, czy puścić wodze fantazji i każdą bazę budować inaczej?
Jak w wojsku - czy każdy czołg wygląda inaczej? Czołg ma strzelać z lufy, a nie wyróżniać się na polu walki
Ta samo może być z ruinami - jeżeli zostawiasz informacje dla następnych ras, to chcesz to maksymalnie uprościć, by nie musieli rozgryzać zagadki układu ruin zanim przejdą do najważniejszych informacji.Piszę "być może", bo przeznaczenie ruin nie zostało określone.

.png)
.png)