01.02.2017, 08:50 UTC
(01.02.2017, 08:01 UTC)Xeonary napisał(a): Moim zdaniem ta możliwość wteleportowania się do statku jest totalnie absurdalnym pomysłem. Jeśli juz chcą iść w takie ułatwienia, powinni pozwolić na teleportowanie pilota między stacjami - to ułatwi multicrew, a jest moim zdaniem o wiele bardziej sensowne.
Przeczytałem całość i tutaj się muszę zgodzić. Teleportowanie się do statku to absurd... wiele już pisaliście na ten temat to nie będę się powtarzać, tak samo mógłbym się przenosić pomiędzy statkami, po co mam lecieć "30" skoków z jednej strony bańki na drugą... statki są transportowane w czasie poprzez shipyard, to już mogli zrobić coś podobnego z graczami pomiędzy stacjami (owszem szybciej niż lot, ale też płacisz za to że za 10-15 min będziesz w innej stacji - takie uproszczenie miałoby więcej sensu niż ten obecny pomysł).
Co do akcji typu strzelanie do stacji przez członka załogi czy authority które poruszyliście - to już kwestia tego z kim latamy, jak widziałem można zapraszać konkretne osoby, więc jak gramy razem tutaj w ekipie to nikt nie działa na szkodę drugiego proste - nikt nie każe Nam wpuszczać ludzi na statek jak popadnie. Tylko zapraszamy sobie ludzi którym ufamy - na przykład z ekipy tutaj.
Dodatkowe pipsy - no cóż, nie bardzo wiem jak ma to działać... w końcu statki mają swoje konfiguracje, i generalnie przewożenie kogokolwiek więcej na tą konfigurację nie wpływa... fajnie że w końcu będzie szło wypuścić więcej myśliwców, tylko dlaczego nie można też zatrudnić większej załogi NPC dla zrównoważenia? Jaki problem mieć 2 NPC lub 1 NPC i 1 kumpel?
Prawdę powiedziawszy, zobaczymy jak rozwiną temat, niejedokrotnie już FD słuchało sugestii graczy, więc może trochę się opanują też z tymi pomysłami - ogólnie czepiam się "niedopracowań logicznych", nie całej koncepcji która mi się podoba
