31.01.2017, 23:50 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.02.2017, 00:13 UTC przez Yata_PL.)
(31.01.2017, 22:47 UTC)Baton napisał(a):(31.01.2017, 20:50 UTC)Yata_PL napisał(a): Ok , podaje sie , chce tak jak TY tylko po co ograniczać sie do statków zróbmy "przemieszczanie" pomiędzy stacjami i planetami.
Nie mówię nigdzie o teleportacji, wpadam gdzieś pokierować zdalnie małym statkiem, czy też się popatrzeć (zwykła kamera internetowa teraz mi pozwala to robić) nie wiem co to ma do teleportacji między stacjami?
Tak , kamera ci pozwala to robić w oparciu o siec przesyłu danych ( i-net, kabel, co tam jeszcze ?) a jak to sobie wyobrażasz w kosmosie na duże odległości pomiędzy systemami, i dlaczego cos moze w taki sposób działać a mniejszych porcji informacji juz nie można przesyłać tylko trzeba latać.. Zrozumiałbym jesli w obrębie banki - jakieś tam becony gadaja miedzy sobą,( znowu brak spojności/konsekwencji) w grze ale tutaj zapowiedzieli brak ograniczeń i jest to zupełnie nie logiczne.
(31.01.2017, 22:47 UTC)Baton napisał(a): Ci co im zależy to sobie będą używać dla frajdy czyli na przykład ja, Ci co będą chcieli używać do exploitów i szujstwa, to będą exploitować i szuić, a reszta będzie to miała jak to Tadzio mówi - wywalone
Ja tu akurat nie myślę tylko o sobie bo akurat mój czas jest w od roku mocno ograniczony i uproszczenia zapowiedziane dla takiego casuala w jakis sposob mogy by byc na reke gdyby nie oczywisty fakt braku ich logiki , spójności, imersji itp . Staram się teraz wyjśc poza osobisty czubek nosa i spojrzeć na to szerzej - możliwe exploity przy BGSie , oraz Community Golach - frakcje rywalizują miedzy sobą o systemy niektóre maja w statusie granie "fair" kolejne luki dla "szuj" w niczym takim frakcją nie pomogą a jeszcze bardziej uprzykrzą rozwój.
(31.01.2017, 22:47 UTC)Baton napisał(a): Ciekawe jak sobie silnik poradzi z instancjami, cztery korwety to 16 graczy, jak da radę to będą niezłe walki
4 korwety to 4 x3 osoby = 12 max
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
At least I was born in time to do it in VR.

