15.01.2017, 18:37 UTC
(15.01.2017, 13:25 UTC)Baton napisał(a):(15.01.2017, 10:06 UTC)Yata_PL napisał(a): ja mam ostro w sensie krawedzi i braku blurr - nie mylic z wysoką rozdzielczościa, kwestia odp. ustawien. Chetnie bym zobaczył Twoje ustawienia + printscreen z gry lub material video.
Nie bardzo wiem co Ci może dać mój printscreen, jak pisałem mam czytelnie na ile ekran może, a z soczewkami to nie mam nikomu jak pokazać ale dam Ci przykład, jak siedzę w kokpicie, trzymam głowę prosto tak żeby w prawym dolnym ekranu miał ten panel "mass locked itd." i obrócę oczy w tamtą stronę nie ruszając głową, to nic nie jestem tam w stanie przeczytać. brzegi ekranu to jeszcze jakoś, ale dowolny z czterech kątów jest totalnie nieczytelny. W sumie to nie wiem czy to powodują soczewki czy wyświetlanie stereoskopowe czy kombinacja obu
Gram sobie od dwóch dni po kilkanaście/dziesiąt minut w Space Pirate Trainer, zero problemów, tylo mi prawe ramię wysiada od tego wyginania się, żeby strzelać ponad tarczą
Ok, to podobno wina soczewek , w Vive jest podobnie ja się przyzwyczaiłem na tyle ze zupełnie mi to nie przeszkadza , zwyczajnie częściej ruszam szyją niz przewracam gałami

Jak ustawiles suwaczek HMD Quality a jak supersampling ? Masz właczone AA czy off ?
SPT jest u mnie ciagle nr 1 jesli chodzi o roomscale ,ale jakos nijak nie potrafię przeskoczyc 25~26k pkt w highscore.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
At least I was born in time to do it in VR.
