15.01.2017, 10:06 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.01.2017, 10:16 UTC przez Yata_PL.)
(05.01.2017, 16:00 UTC)Tesu napisał(a): Mam podobnie jak Hetman - w roznych apkach i grach VR , w ktore gram na stojaco w trybie pokoju po ok. 2h zabawy zaczynam miec dosc. W przypadku grania na siedzaco gogle na glowie nie przeszkadzaja mi przez pierwsze 3-3,5 godziny, pozniej zaczynam odczuwac stopniowo narastajace zmeczenie (glownie karku i nasady nosa), po 5 godzinie mam juz dosc. Tyle tylko, ze zazwyczaj siadam do kompa na jakies 2-3h, wiec w sam raz na sesje w VR.
odpowiedzią na powyższe bolaczki jest VR cover https://vrcover.com/
każdy kto próbował jest zadowolony i wydłuża sobie czas pobytu w goglach , oczywiście Oculus tu ma troche bardziej pod górke ale tez pomaga.
(05.01.2017, 14:31 UTC)Baton napisał(a):(05.01.2017, 11:43 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): J
W Oculusie możesz jedynie wstać i się porozglądać. Oculus też chyba ma coś takiego jak room scale, ale dopiero po zakupieniu 3 sensorów (nie wiem dokładnie o co chodzi, nie interesowałem się szczegółami).
Tu nie masz w ogóle racji, spokojnie można chodzić z dwoma sensorami, tylko w Vive jest to lepsze. Minus taki, że jak się obrócę o 180 stopni i zasłonię sobą sensonry to wtedy zaczyna się gubić, po to jest trzeci sensor, ale tak generalnie da się bez, ja na razie nie odczuwam braku za mocno.
Oculus bez kontrolerów jest jak auto na dwóch kołach, one dają niesamowite wrażenie bycia tam, w ogóle bym nie rozważał samych gogli, odbieramy sobie połowę możliwości.
Jak komuś zależy na wyraźnym i ostrym obraznie to powinien poczekać dwa lata co najmniej, na razie jest trójwymiarowo i imersyjnie ale ostro to nie
ja mam ostro w sensie krawedzi i braku blurr - nie mylic z wysoką rozdzielczościa, kwestia odp. ustawien. Chetnie bym zobaczył Twoje ustawienia + printscreen z gry lub material video.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
At least I was born in time to do it in VR.

