17.11.2016, 07:37 UTC
Baton! Nieźle!
Pewnie "Friendly Fire" też zalicza do killa!
Snajperzy dalej mają przewagę (jeden strzał w dowolną część ciała zabija) - w dodatku nie widać gdzie kampią,
a ja znów magazynek w gościa wywaliłem i nie padł (oczywiście większość nabojów poleciała w powietrze
ale jednak normalne strzały - jak widziałem w ustawieniach serwera - mają domyślnie podniesione jedynie obrażenia do 200%).
Moim zdaniem trochę przesadzili też z brakiem tagów nad graczami - w poprzednich częściach jednak widać było "swojego". Teraz dopiero po chwili celowania pojawia się znacznik. Oczywiście kwestia przyzwyczajenia.
Mimo to zabawa jest na pewno przyjemniejsza.
Pewnie "Friendly Fire" też zalicza do killa!

Snajperzy dalej mają przewagę (jeden strzał w dowolną część ciała zabija) - w dodatku nie widać gdzie kampią,
a ja znów magazynek w gościa wywaliłem i nie padł (oczywiście większość nabojów poleciała w powietrze
ale jednak normalne strzały - jak widziałem w ustawieniach serwera - mają domyślnie podniesione jedynie obrażenia do 200%).Moim zdaniem trochę przesadzili też z brakiem tagów nad graczami - w poprzednich częściach jednak widać było "swojego". Teraz dopiero po chwili celowania pojawia się znacznik. Oczywiście kwestia przyzwyczajenia.
Mimo to zabawa jest na pewno przyjemniejsza.
GalNet RADIO: http://listen.radionomy.com/galnet.m3u
