28.07.2016, 14:21 UTC
(28.07.2016, 13:16 UTC)[Cornholio] napisał(a): Również posiadam samsunga i jestem zadowolony, 50" ;>
Co prawda po równym roku padła mi matryca + płyta główna, ale serwis przyjechał do domu, wymienił wsio, śmiga dalej, z serwisu jestem zadowolony. Obwiniam o tą awarię elektrykę w moim bardzo starym bloku, gdzie wciąż wywalają korki i czasem palą się bezpieczniki od całej klatki
ps.
Co do zakupu i serwisu:
uważać trzeba przy zakupie skąd sprowadzony jest towar. W moim przypadku było tak, że po podaniu numerów seryjnych na infolinii serwisu, okazało się, że mój tv jest nie z dystrybucji na Polskę tylko sprowadzany - stąd pewnie mieli lepszą cenę.
Koleś nie mógł mi zagwarantować wymiany za free, miało okazać się w praniu jak to wyjdzie, na szczęście serwisant przyjechał (w sumie był 2 razy - za 1 razem nie miał płyty głównej) i przeszło bez podawania nr seryjnego tylko okazałem paragon, nikt nic więcej nie sprawdzał.
to tak z mojego doświadczenia, no i szkoda, że nie mam 60"
Ja też korzystałem z serwisu, dwa razy. Raz po 2-3 miesiącach miałem martwe piksele na środku (kilka linii!) a teraz niedawno jakieś 2 miesiące temu listwa podświetlająca matrycę, na równiku mi poszła i miałem ciemniej w kokpicie

Serwis za każdym razem przyjeżdżał następnego dnia, brał telewizor i drugiego dnia oddawał naprawiony

10/10
![[Obrazek: AmqzlzA.jpg]](http://i.imgur.com/AmqzlzA.jpg)
I jeśli chcesz powiedzieć, że się martwisz o moje morale,
Zostaw wiadomość po sygnale, po sygnale...

