28.11.2020, 18:30 UTC
Oko ludzkie widzi klatkowanie przy wartościach poniżej 25 fps, dlatego filmy analogowe były puszczane z prędkością 24 klatek na sekundę, co nie powodowało w kinie żadnych problemów. Blokada na 60 fps (jak na przykład jest w ED) jest ze sporym zapasem. Dlatego nie ma sensu męczyć komputera czymś, czego nie dostrzegamy i tak. Wiem, że świat się zmienia i człowiek adaptuje do technologii, ale nie uwierzę, że nawet najlepsi gracze ze światowej czołówki dostrzegają pojedyncze klatki przy tych 60 fps.

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)